တူမေခ်ာ က ေမာင္ဒီလင့္ခ္ ကို ျမ၀တီမွာသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ေလာက္ရိုက္ခ်င္ေၾကာင္း၊ သီခ်င္းေကာင္းေကာင္းတစ္ပုဒ္ေလာက္ေရးေပးပါ။ သို ့ တည္းမဟုတ္ ၀ယ္ေပးပါ ဟုဆိုလာပါသည္။ ပထမဆံုးသြားသတိယမိတာ က ေတးေရးဆရာ ကိုစိုင္းလိတ္ၾကီး၊(ယခုေတာ့ကားေမွာက္ျပီးဆံုးပါးသြားခဲ့ပါျပီ၊မရွိေတာ့ပါ။)
သူ ကမိန္းကေလးသီခ်င္းေတြေ၇းတာေတာ္သည္။ ကိုယ္နဲ ့လည္း သိပ္ခင္သည္။ သူ ့အိမ္လိုိက္သြားေတာ့ လင္းစတူဒီယို သြားသည္္ဟုဆိုပါသည္။ ဒီေတာ့ ကိုစိုင္းလိတ္ၾကီးကိုရွာရန္ လင္းစတူဒီယိုသို ့လိုက္သြားမိပါသည္။ လင္း သို ့ေရာက္ျပီး ကိုလိတ္ၾကီးကို
ရွာရန္စတူဒီယိုထဲ၀င္္လိုက္ရာ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ IC မွစီးရီးတစ္ခုအတြက္ရက္ေကာဒင္းလုုပ္ေနရာမွ
ျပီးသြားခ်ိန္တြင္ ၊ အိမ္ျပန္ရန္္ ျပင္ဆင္ေနေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို ကိုစိုင္းလိတ္ၾကီးမွ ေနာက္ေနခ်ိန္နွင့္ သြားတိုးပါသည္။ ကိုလိတ္ၾကီးမွ ခ်စ္စမ္းေမာင္ မင္း တို ့က နံမည္ၾကီးသြားေတာ့ ၾကီးက်ယ္သြားျပီေပ့ါေလ
ဆိုျပီးေနာက္ေနပါသည္။
ကိုယ္ နွစ္ရွည္လမ်ား ေလးစားခဲ့ရေသာ ဂစ္တာသမား ကိုခ်စ္ ကို ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ ကိုယ္တိုင္
ေတြ ့ဆံုခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ကိုလိတ္ၾကီးမွ ကိုယ့္္အား ဂစ္တာျဖင့္အသက္မေမြးေသာ္လည္း ဂစ္္တာ၀ါသနာလြန္စြာထံုေၾကာင္း၊မိတ္ဆက္ေပးရာ အဲဒါဆိုရင္ ဦးဘြဲ ့ၾကီးနဲ ့ အပ္ေပးလိုက္ပါလားဟုေျပာပါသည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ အ့ံၾသဖြယ္ရာ လင္းစတူဒီယိုထဲသို ့ဆယ္ေက်ာ္သက္ ေကာင္မေလးမ်ား ေအာ္တိုစာအုပ္ကေလး
မ်ားကိုင္၀င္လာသည္ကိုေတြ႕ရပါသည္။ ေတြ႕ဖူးသည္္မွာမိန္းကေလးငယ္ငယ္္ေလးမ်ားသည္ နံမည္ ၾကီး အဆိုေတာ္မ်ား ရုပ္ရွင္ ဇာတ္လိုက္မ်ား ကိုသာ လူသိမ်ားျပီး ေအာ္တိုအလုအယက္ေရးခိုင္းျခင္းျဖစ္ျပီး အဆိုေတာ္မ်ား နံမည္ၾကီးေရး ဇာတ္လမ္းၾကီးတြင္ေနာက္မွပံ့ပိုး မီးေမွာင္းထိုးေပးေသာ တီး၀ိုင္းဆရာ ဂစ္တာသမား မ်ားကို လည္းယခုကဲ့သို ့ေနရာေပးတစ္ေလးတစ္စား ေအာ္တိုလာေရးခိုင္းသည့္ခ်ာတိတ္မေလးမ်ားကိုလည္း ေလးစားစိတ္ျဖစ္မိပါသည္။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေဘ့စ္ စစ္သူၾကီး ကိုခင္ေမာင္သန္္ ့ တို႕ကိုခရမ္းတို ့နွင့္အတူ အိမ္ျပန္ခါနီး မညဥ္းမညူ လက္မွတ္ေတြထိုးေပးေနသည္ကိုေတြ႕ရပါသည္။ ကိုယ္သိခ်င္တာေလး နည္းနည္းေလး ေမးခ်ိန္ရလိုက္ပါသည္။
တစ္ေန႕ဂစ္တာဘယ္နွစ္နာရီ က်င့္္လဲေမးေတာ့ အနည္းဆံုး ၃နာရီျဖစ္ေအာင္က်င့္ပါသည္ဟုေျပာပါသည္။
ကိုအဇူးရီထင္သလို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ လက္ကိုဆန္္အိုးထဲေတာ့ထည့္မက်င့္္ပါ။ ေကာ္ပီနဲ ့ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဂစ္တာ ဆိုလိုေတြဘယ္္ဟာကိုပိုဖီလင္လာသလဲ ေမးမိရာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဂစ္တာဆိုလိုေတြက ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ ကိုယ္ထြင္ရင္ထြင္သလို ခ်ယ္မွဳန္း ဖန္တီး၍ရသျဖင့္ပိုဖီလင္လာသည္ဟုေျပာပါသည္။
ေနာက္ေတာ့၊ စီးရီးတိုင္းကို အားထည့္ျပီးေတာ့ တီးပါသည္ ဆိုေသာ္လည္း စတူဒီယိုဂ်ဳတီခ်ိန္မ်ားစြာယူျပီးအေသအခ်ာဖန္တီးေပးလုိက္ေသာ အေခြမ်ားကမေပါက္ဘဲ
တစ္ခါတစ္ရံ အခ်ိန္မရသျဖင့္ တက္သုတ္ရိုက္ဖန္တီးေပးလိုက္ေသာ ဗဒင္၏ ေနရာ လိုအေခြမ်ိဳးကတအားေပါက္သြားတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးလည္းၾကံဳဖူးေၾကာင္းေျပာပါသည္။ သို ့ေသာ္ ဗဒင္အေခြထဲမွ သိပ္ခ်စ္တာပဲ သီခ်င္း၏ Country Guitar Solo ေတြ ကေတာ့ အေတာ္ေျပာင္ေျမာက္ပါေၾကာင္းခ်ီးမြမ္းခဲ့ပါသည္။ ေနာက္စတူဒီယို ရက္ေကာဒင္း ရက္ရွိလွ်င္ ဂစ္တာတီးတာလာၾကည့္နုိင္ပါတယ္လို ့ဖိတ္ၾကားသြားျပီး၊ ျပံဳးျပံဳးျပံဳးျပံဳးနွင့္ ဂစ္တာသူရဲေကာင္းၾကီး ျပန္သြားပါသည္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ကိုခဏတာေလးသာစကားဆိုမိေသာ္လည္း ျမန္မာျပည္၏နံမည္ၾကီး ထိပ္တန္း Guitarist တစ္ ေယာက္္အေနျဖင့္၊ အျခားေသာ ဆင္ေတြဖမ္းသည္္။က်ားေတြဖမ္းပါသည္ဆိုသည့္ တစိတ္ကိုတအိတ္လုပ္ၾက သည့္ So-called Guitarist ၾကီးမ်ားက့ဲသို႕မဟုတ္္ဘဲ။
မာန္မာန ေထာင္လႊားေနသည့္ပံုစံမ်ိဳးမရွိေၾကာင္း၊သူ႕ဆရာ ဦးဘဲြ႕ၾကီးလို ခ်စ္စရာေကာင္းျပီး
ရိုးသားေၾကာင္း အကဲခတ္မိပါသည္။ အထူးအားျဖင့္ ဂစ္တာေသနာပတိၾကီး ဦးဘြဲ ့ပဲ ့ကိုင္ေနသည့္ သူတို ့IC အဖြဲ ့ကိုအထူးေလးစားရျခင္းမွာ Player ေတြအားလံုးမူးယစ္ေဆး၀ါးသံုးစြဲမွဳမရွိျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ (ဦးဘဲြ႕ၾကီး ငယ္စဥ္က ေဆးေတြ ကစ္ တာေတြ မေျပာေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္) ေနာက္စည္းလံုးညီညြတ္မွဳ ရွိျခင္းျဖစ္ပါသည္္။
တစ္ဦးကိုတစ္ဦးခ်စ္ခင္ၾကျခင္း၊ရိုင္းပင္းကူညီိၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လင္း စတူဒီယိုတြင္သူတို ့တီး၀ိုင္းမွလူမ်ားကို
ေတြ႕ရသည္္မွာလြန္စြာစိတ္ခ်မ္းသာဖို ့ေကာင္းပါသည္။ ထိုအခ်ိန္က IC ၏ ပင္တိုင္ Vocalist ကိုထြန္းထြန္းလည္းအေမရိကသို ့ မထြက္ခြာေသးပါ၊ ကိုေကာင္းဆက္ကအေခြသြင္းေနပါသည္။ ကိုထြန္းထြန္းတို ့ကိုေကာင္းဆက္တုိ ့ ကိုေလးျဖဴၾကီးတို ့သည္လင္းစတူဒီယိုထဲတြင္ IC အဖြဲ ့နွင့္ တရံုးရံုးေနာက္လိုက္ေျပာင္လုိက္နွင့္လုပ္ေနၾကသည္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာပင္၊
သူငယ္ခ်င္း သင္းေဘာသီး ငစိုး အေခြ ၂ ေခြလုပ္ေတာ့ IC မဟုတ္သည့္ နံမည္ၾကီးတီး၀ိုင္း တစ္ခုုနွင့္ အလတ္စား တီး၀ိုင္းတစ္ခု တို႕နွင့္အတူ ေမစတူဒီယိုထဲတြင္ တစ္လခန္ ့ငစိုးနဲ ့ ဒီလင့္ခ္တို ့ညအိပ္ညေနပင္ ေနျပီိး ရက္ေကာဒင္း ေတြလုပ္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ( အတင္း ေျပာမွာ ျဖစ္လို ့ ထုိ တီး၀ိုင္းမ်ား နံမည္မတပ္ေတာ့ပါ။ )
အခ်င္းခ်င္းစည္းလံုးမွဳမရွိဘဲတစ္ေယာက္လစ္ရင္တစ္ေယာက္အတင္းခ်ပါသည္။ Arranger ကို ကီးဘုတ္္သမား က သီခ်င္းနတ္အတြက္ဘားေတြခြဲ တာ သူ ့အတြက္နည္းနည္းေလးေပးတာ၊အဲဒါသူ ့ကိုခ်ိဳးတာသတ္တာဆိုျပီး
မေက်မနပ္အတင္းခ်ပါသည္။ ေနာက္ေတာ့လည္းခြာေတြျပဲကုန္ပါသည္။ မည္သည့္အလုပ္လုပ္စည္းလံုးမွဳမရွိလွ်င္အဆံုးမွာပ်က္သုန္းရသည္မွာဓမၼတာပင္။ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို ့IC Band ျမန္မာ့ဂီတေလာကတြင္တာေ၀းေျပးေနသည္မွာ ၊ေအာင္ျမင္ေနသည္မွာ စည္းလံုးညီညြတ္မွဳ၊ခ်စ္ခင္မွဳေၾကာင့္ပင္ျဖစ္ပါသည္၊
ကိုခ်စ္အေၾကာင္းေဆြးေႏြးရင္ေတာ့ပစ္ေခ်ာ္သြားသျဖင့့္ ျပန္တည့္လိုက္ပါရေစဦး၊
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္မာန္မာနမရွိသလို၊ရိုးသားၾကိဳးစားသူ၊ကူညီတတ္သူ၊ သူ ကိုင္ထားေသာဂစ္တာကိုသစၥာရွိသူ Guitarist တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ တူေတာ္ေမာင္ဂစ္တာရူး သည္၊ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ပိုင္ေသာ PTL စတူဒီယိုတြင္ သူတီးခ်င္ေသာဂစ္တာမ်ားကိုအလြတ္သေဘာ၊အေပ်ာ္သေဘာ သြားသြင္းေတာ့ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ဂစ္တာ ကေ၀ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေသာ္လည္း တူေတာ္ေမာင္္တိီးေသာ ဂစ္တာသံမ်ားကိုေကာင္း၏ဆိုး၏မည္သို ့မွ်ေ၀ဖန္ေထာက္ျပျခင္းမရွိဘဲ က်က်နနစိတ္၀င္တစားျဖင့္ တူေတာ္ေမာင္တီးခ်င္ရာတီးေသာဂစ္တာဆိုလိုမ်ားကို Tracking ေတြ လိုက္ခ်ိန္ ကာရက္ေကာဒင္း လုပ္ေပးေၾကာင္း အင္မတန္ကူညီျပီး စိတ္ေစတနာေကာင္းေၾကာင္း ေျပာပါသည္။
သူသည္ ျမန္မာမိုနို္လိုင္း ဆရာၾကီးမ်ားျဖစ္ေသာ ကိုမင္းေအာင္တို ့၊ ကိုထြန္းရင္တို ့ထြက္ရွိေသာ ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚမွ ဟသၤာတနယ္ သားေလးျဖစ္ပါသည္။တိတိပပဆိုရလွ်င္ ဟသၤာတ ျမိဳ ့နယ္အပိုင္ ဒႏၻီအမည္ရွိ ရြာေလးတစ္ရြာတြင္ေမြးဖြားခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္ပါသည္။ ဂစ္တာ ကို အသက္ ၄နွစ္အရြယ္တြင္စတီးေနျပီဆိုလွ်င္လူ
ေတြအံ့ၾသကုန္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္။ဟုတ္ပါသည္။ ၄နွစ္္သားေက်ာင္းစေနစဥ္အခ်ိန္တြင္ေက်ာင္္းကပြဲ၌ စင္ေပၚ တက္တီးခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အကိုေတြအားလံုးခရစ္ယာန္ေတြျဖစ္ေတာ့ ဂစ္တာတီးၾကသည္၊ဒီေတာ့ေမြးကတည္းက ေသြးထဲမွာ ဂစ္တာေတြစီးဆင္းေနေသာ ကိုခ်စ္စမ္း
ေမာင္ေလးကို ကေလးဘ၀ထဲကပင္ ဂစ္တာသင္ေပးခဲ့ၾကသည္ေပါ့။ အထံုပါရမီရွိသူသည္ သင္လြယ္တတ္လြယ္ ပါသည္။ အေတာ္အတန္အသက္ရလာေသာခ်ာတိတ္ဘ၀တြင္ ရြာတြင္အလွဴ၊မဂၤလာေဆာင္ ဧည့္ခံပြဲမ်ားတြင္ သူ ့နယ္ကတီး၀ိုင္း ဆရာ နွင့္ အတူ ဂစ္တာလိုက္တီးလွ်င္တစ္ရက္ ကို ၂၅ က်ပ္ရရွိသည္ဟုသိရပါသည္။
ထိုစဥ္က ရြာတြင္ေနထုိင္စဥ္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တီးခဲ့ေသာဂစ္တာမွာ ေခတ္ကာလအေခၚတြင္ Resonator Guitar ေခၚ ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ျပီး၊ ဘယ္လက္မွ ဘားတန္းသစ္သားတံုးျဖင့္လိုက္ဖိတီးရေသာ ၊ ျမန္မာဂီတာ မိ်ဳး
ျဖစ္နုိင္သည္ဟုမွန္းဆမိပါသည္။ (ျမန္မာ့ရုပ္ျမင္သံၾကားတြင္ ျမန္မာမိုနိုသီခ်င္းမ်ားကို ယင္းဂစ္တာျဖင့္တီးသည္ကို ၾကည့္ဖူးခဲ့ပါသည္္။ ) သို ့ျဖစ္ရာ၊ တစ္ခ်ိန္တြင္ ျပည္တြင္းျပည္ပစင္ျမင့္ေပၚ၌ မွာ ဂစ္တာကိုပက္လက္လန္ကာ တီးျပေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္၏ Guitar Skill သည္ ရြာမွာသူတီးခ့ဲရေသာ ဗမာ ဂီတာ ကို ျမစ္ဖ်ားခံခဲ့သည္ဟုလည္း တြက္ဆမိပါသည္။
ရြာမွာေနထုိင္စဥ္ ေတာက္မဲ့မီးခဲတစ္ရဲရဲျဖစ္ေသာ ျမန္မာျပည္၏ဂစ္တာသူရဲေကာင္းအေလ်ာင္းအလ်ာသည္ လူပ်ိဳေပါက္ေလးျဖစ္လာသည့္အခါ ဂစ္တာ ကို စနစ္တက် ေရဆံုးေရဖ်ား လိုက္စားခ်င္လာသလိုရန္ကုန္္ျမိဳ ့ၾကီး ၌လည္း ေက်ာင္းေနခ်င္ပါသည္။ဘ၀၏တိုးတက္ရာတုိးတက္္ေၾကာင္းမ်ားကုိရွာခ်င္သည္။
ဒီေတာ့ရန္ကုန္ျမိဳ ့မွာ သူနာျပဳဆရာမ လုပ္ေနေသာ အမျဖစ္သူထံ စာေရးျပီး၊ အမနဲ ့အတူရန္ကုန္မွာေက်ာင္းလာေနရင္း သူခ်စ္ေသာ ဂစ္တာ မွၾကိဳး ၆ေခ်ာင္း၏ နက္ရွဳိင္းမွဳ ၊ပေဟဠိဆန္မွဳ ေတြကို ရွာေဖြ စူးစမ္းေဖာ္ထုတ္ ခ်င္ေၾကာင္းပူဆာသည္ ။ အမ က ေမာင္ျဖစ္သူ၏ဆႏၵကိုလိုက္ေလ်ာခဲ့ပါ၏
ေနာက္ေတာ့အင္းစိန္က သူတို ့လိုကရင္လူမ်ိဳး ျမန္မာျပည္က ဂစ္တာ ဘုရားၾကီး ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးနဲ ့ေတြ ့သည္။ ဦးဘြဲ ့ၾကီး၏ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရေသာ ဂစ္တာ သာ၀က တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ေပသည္။
ဦးဘြဲ ့ၾကီးကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္စေတြ႕ကာစက ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးအစစ္ဟုမထင္မိခဲ့ေၾကာင္း စာေစာင္တစ္ခုတြင္ဖတ္ခဲ့ဘူးပါသည္။ ဦးဘြဲ ့သည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္နွင့္စေတြ႕ခ်ိန္တြင္ ေဆးျဖတ္ထားခ်ိန္ ျဖစ္ လို႕ ၊ လက္က်ေနခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေစာဘြဲ ့ မွဴး မွ ဟုတ္ပါ့မလားဟုထင္ခဲ့ျခင္းဟုသိခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္ေတာ့ မွ ဦးဘြဲ ့ၾကီးသည္ တကယ့္ ဂစ္တာ ဘုရားၾကီးတစ္ဆူျဖစ္ေၾကာင္းသူယံုၾကည္ ခဲ့ျခင္း၊ ကိုးစားခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ဦးဘြဲ ့ၾကီးထံတြင္ ဂစ္တာ ကိုစနစ္တက် ဆည္းပူးေလ့က်င့္သင္ယူခဲ့ယူမက လက္ထိပ္တြင္ဒံုးပ်ံတပ္ထားသည့္အလား Guitar Scacle ေတြတအားေျပးနုိင္ ေသာ ၊ အထူးအားျဖင့္ ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားဖန္တီးရာတြင္ Creative Thinker ျဖစ္ေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ အား ဥိီးေစာဘြဲ ့မွဴး ဂစ္တာစာေမးပြဲေအာင္လက္မွတ္ ထုတ္ေပးလိုက္ခ်ိန္တြင္၊ ဥကၠံျမိဳ ့စိုးသူစတိတ္ရွဳိးတြင္ သူ ႕ တပည့္ကို ျမန္မာျပည္ရဲ ့ အသက္အငယ္ဆံုး ဂစ္တာသူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ေၾကညာ ပြဲထုတ္ေပးပါသည္။
ေနာက္ေတာ့ ဦးဘြဲ ့သည္ Success တီး၀ိုင္းမွ IC ( Iron Cross သူရဲ ေကာင္းေလးမ်ား )တီး၀ိုင္းအျဖစ္ခြဲ ထြက္လိုက္ျပီး၊ ျမန္မာျပည္အနွံ႕အျပား ရွိဳးပြဲေတြလိုက္တီးသလို၊ စီးရီးေခြေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္းလက္ခံ
တီးခတ္ေပးပါသည္။ စင္ျမင့္ရွိဳးပြဲမ်ားတြင္ဦးဘြဲ ့ၾကီးသည္ 1st Lead မတီးဘဲ တပည့္ေက်ာ္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို အထူးယံုၾကည္စိတ္ခ်စြာ 1st Lead ရာထူးၾကီးကို အပ္နွင္းထားျပီး၊၄င္းမွ 2nd Lead နွင့္ရမ္သမ္ကိုသာ တီးပါသည္။ စီးရီးေခြမ်ားသြင္းရာတြင္လည္းအလားတူပင္ တစ္ခ်ိဳ ့သီခ်င္းမ်ား ကို သူ ကိုယ္္တုိင္တီးေသာ္လည္း အခ်ိဳ ့ဂစ္တာ ဆိုလိုမ်ားကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို Guideline ေပးျပီး တိီးခိုင္းပါသည္။ စိုးလြင္လြင္၏မာနမ်က္နွာ စီးရီိးသည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ၏ဂစ္တာ Skill မ်ားကို တိတ္သားေပၚသို ့စတင္အသက္သြင္းခဲ့ေသာ အေခြပင္ျဖစ္ပါသည္။
ယင္းအေခြမွ မာနမ်က္နွာသီခ်င္း၏ ဂစ္တာ ဆိုလို ၁၆ ဘား ေလးကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္အခ်ိန္ေပါင္းမ်ားစြာယူကာ အေတာ္ပင္ဦးေဏွာက္စားခဲ့ရေၾကာင္းသိရွိရပါသည္။ ယင္းအေခြစသြင္းေတာ့ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ က ၁၀ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္မွ်သာရွိပါေသးသည္။ အတန္းထဲတြင္ၾကြားၾကြား၀ါ၀ါ ေထာင္ေထာင္လႊားလႊားေနေလ့ မရွိဘဲ ရိုးရိုးကုပ္ကုပ္ေလးသာ ေနသူျဖစ္ရာ၊ သူ ့ ကို Professional Guitarist တစ္ေယာက္မွန္းမည္သူမွ်မသိၾက၊
တညလံုး စတူဒီယိုထဲမွာ ရက္ေကာဒင္း လုပ္ခဲ့ရေတာ့ ေနာက္ေန ့မနက္အတန္းထဲမွာကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တစ္
ေယာက္ အိပ္ငိုက္ငိုက္ျပီးစာေရးစားပြဲေပၚကို ေခါင္းငိုက္္စိုက္က်သည္။ သူ႕ အိမ္မက္ထဲမွာေတာ့ ဂစ္တာေတြ..ဂစ္တာေတြ……….
သူ ကမိန္းကေလးသီခ်င္းေတြေ၇းတာေတာ္သည္။ ကိုယ္နဲ ့လည္း သိပ္ခင္သည္။ သူ ့အိမ္လိုိက္သြားေတာ့ လင္းစတူဒီယို သြားသည္္ဟုဆိုပါသည္။ ဒီေတာ့ ကိုစိုင္းလိတ္ၾကီးကိုရွာရန္ လင္းစတူဒီယိုသို ့လိုက္သြားမိပါသည္။ လင္း သို ့ေရာက္ျပီး ကိုလိတ္ၾကီးကို
ရွာရန္စတူဒီယိုထဲ၀င္္လိုက္ရာ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ IC မွစီးရီးတစ္ခုအတြက္ရက္ေကာဒင္းလုုပ္ေနရာမွ
ျပီးသြားခ်ိန္တြင္ ၊ အိမ္ျပန္ရန္္ ျပင္ဆင္ေနေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို ကိုစိုင္းလိတ္ၾကီးမွ ေနာက္ေနခ်ိန္နွင့္ သြားတိုးပါသည္။ ကိုလိတ္ၾကီးမွ ခ်စ္စမ္းေမာင္ မင္း တို ့က နံမည္ၾကီးသြားေတာ့ ၾကီးက်ယ္သြားျပီေပ့ါေလ
ဆိုျပီးေနာက္ေနပါသည္။
ကိုယ္ နွစ္ရွည္လမ်ား ေလးစားခဲ့ရေသာ ဂစ္တာသမား ကိုခ်စ္ ကို ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ ကိုယ္တိုင္
ေတြ ့ဆံုခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ကိုလိတ္ၾကီးမွ ကိုယ့္္အား ဂစ္တာျဖင့္အသက္မေမြးေသာ္လည္း ဂစ္္တာ၀ါသနာလြန္စြာထံုေၾကာင္း၊မိတ္ဆက္ေပးရာ အဲဒါဆိုရင္ ဦးဘြဲ ့ၾကီးနဲ ့ အပ္ေပးလိုက္ပါလားဟုေျပာပါသည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ အ့ံၾသဖြယ္ရာ လင္းစတူဒီယိုထဲသို ့ဆယ္ေက်ာ္သက္ ေကာင္မေလးမ်ား ေအာ္တိုစာအုပ္ကေလး
မ်ားကိုင္၀င္လာသည္ကိုေတြ႕ရပါသည္။ ေတြ႕ဖူးသည္္မွာမိန္းကေလးငယ္ငယ္္ေလးမ်ားသည္ နံမည္ ၾကီး အဆိုေတာ္မ်ား ရုပ္ရွင္ ဇာတ္လိုက္မ်ား ကိုသာ လူသိမ်ားျပီး ေအာ္တိုအလုအယက္ေရးခိုင္းျခင္းျဖစ္ျပီး အဆိုေတာ္မ်ား နံမည္ၾကီးေရး ဇာတ္လမ္းၾကီးတြင္ေနာက္မွပံ့ပိုး မီးေမွာင္းထိုးေပးေသာ တီး၀ိုင္းဆရာ ဂစ္တာသမား မ်ားကို လည္းယခုကဲ့သို ့ေနရာေပးတစ္ေလးတစ္စား ေအာ္တိုလာေရးခိုင္းသည့္ခ်ာတိတ္မေလးမ်ားကိုလည္း ေလးစားစိတ္ျဖစ္မိပါသည္။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေဘ့စ္ စစ္သူၾကီး ကိုခင္ေမာင္သန္္ ့ တို႕ကိုခရမ္းတို ့နွင့္အတူ အိမ္ျပန္ခါနီး မညဥ္းမညူ လက္မွတ္ေတြထိုးေပးေနသည္ကိုေတြ႕ရပါသည္။ ကိုယ္သိခ်င္တာေလး နည္းနည္းေလး ေမးခ်ိန္ရလိုက္ပါသည္။
တစ္ေန႕ဂစ္တာဘယ္နွစ္နာရီ က်င့္္လဲေမးေတာ့ အနည္းဆံုး ၃နာရီျဖစ္ေအာင္က်င့္ပါသည္ဟုေျပာပါသည္။
ကိုအဇူးရီထင္သလို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ လက္ကိုဆန္္အိုးထဲေတာ့ထည့္မက်င့္္ပါ။ ေကာ္ပီနဲ ့ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဂစ္တာ ဆိုလိုေတြဘယ္္ဟာကိုပိုဖီလင္လာသလဲ ေမးမိရာ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဂစ္တာဆိုလိုေတြက ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ ကိုယ္ထြင္ရင္ထြင္သလို ခ်ယ္မွဳန္း ဖန္တီး၍ရသျဖင့္ပိုဖီလင္လာသည္ဟုေျပာပါသည္။
ေနာက္ေတာ့၊ စီးရီးတိုင္းကို အားထည့္ျပီးေတာ့ တီးပါသည္ ဆိုေသာ္လည္း စတူဒီယိုဂ်ဳတီခ်ိန္မ်ားစြာယူျပီးအေသအခ်ာဖန္တီးေပးလုိက္ေသာ အေခြမ်ားကမေပါက္ဘဲ
တစ္ခါတစ္ရံ အခ်ိန္မရသျဖင့္ တက္သုတ္ရိုက္ဖန္တီးေပးလိုက္ေသာ ဗဒင္၏ ေနရာ လိုအေခြမ်ိဳးကတအားေပါက္သြားတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးလည္းၾကံဳဖူးေၾကာင္းေျပာပါသည္။ သို ့ေသာ္ ဗဒင္အေခြထဲမွ သိပ္ခ်စ္တာပဲ သီခ်င္း၏ Country Guitar Solo ေတြ ကေတာ့ အေတာ္ေျပာင္ေျမာက္ပါေၾကာင္းခ်ီးမြမ္းခဲ့ပါသည္။ ေနာက္စတူဒီယို ရက္ေကာဒင္း ရက္ရွိလွ်င္ ဂစ္တာတီးတာလာၾကည့္နုိင္ပါတယ္လို ့ဖိတ္ၾကားသြားျပီး၊ ျပံဳးျပံဳးျပံဳးျပံဳးနွင့္ ဂစ္တာသူရဲေကာင္းၾကီး ျပန္သြားပါသည္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ကိုခဏတာေလးသာစကားဆိုမိေသာ္လည္း ျမန္မာျပည္၏နံမည္ၾကီး ထိပ္တန္း Guitarist တစ္ ေယာက္္အေနျဖင့္၊ အျခားေသာ ဆင္ေတြဖမ္းသည္္။က်ားေတြဖမ္းပါသည္ဆိုသည့္ တစိတ္ကိုတအိတ္လုပ္ၾက သည့္ So-called Guitarist ၾကီးမ်ားက့ဲသို႕မဟုတ္္ဘဲ။
မာန္မာန ေထာင္လႊားေနသည့္ပံုစံမ်ိဳးမရွိေၾကာင္း၊သူ႕ဆရာ ဦးဘဲြ႕ၾကီးလို ခ်စ္စရာေကာင္းျပီး
ရိုးသားေၾကာင္း အကဲခတ္မိပါသည္။ အထူးအားျဖင့္ ဂစ္တာေသနာပတိၾကီး ဦးဘြဲ ့ပဲ ့ကိုင္ေနသည့္ သူတို ့IC အဖြဲ ့ကိုအထူးေလးစားရျခင္းမွာ Player ေတြအားလံုးမူးယစ္ေဆး၀ါးသံုးစြဲမွဳမရွိျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ (ဦးဘဲြ႕ၾကီး ငယ္စဥ္က ေဆးေတြ ကစ္ တာေတြ မေျပာေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္) ေနာက္စည္းလံုးညီညြတ္မွဳ ရွိျခင္းျဖစ္ပါသည္္။
တစ္ဦးကိုတစ္ဦးခ်စ္ခင္ၾကျခင္း၊ရိုင္းပင္းကူညီိၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လင္း စတူဒီယိုတြင္သူတို ့တီး၀ိုင္းမွလူမ်ားကို
ေတြ႕ရသည္္မွာလြန္စြာစိတ္ခ်မ္းသာဖို ့ေကာင္းပါသည္။ ထိုအခ်ိန္က IC ၏ ပင္တိုင္ Vocalist ကိုထြန္းထြန္းလည္းအေမရိကသို ့ မထြက္ခြာေသးပါ၊ ကိုေကာင္းဆက္ကအေခြသြင္းေနပါသည္။ ကိုထြန္းထြန္းတို ့ကိုေကာင္းဆက္တုိ ့ ကိုေလးျဖဴၾကီးတို ့သည္လင္းစတူဒီယိုထဲတြင္ IC အဖြဲ ့နွင့္ တရံုးရံုးေနာက္လိုက္ေျပာင္လုိက္နွင့္လုပ္ေနၾကသည္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာပင္၊
သူငယ္ခ်င္း သင္းေဘာသီး ငစိုး အေခြ ၂ ေခြလုပ္ေတာ့ IC မဟုတ္သည့္ နံမည္ၾကီးတီး၀ိုင္း တစ္ခုုနွင့္ အလတ္စား တီး၀ိုင္းတစ္ခု တို႕နွင့္အတူ ေမစတူဒီယိုထဲတြင္ တစ္လခန္ ့ငစိုးနဲ ့ ဒီလင့္ခ္တို ့ညအိပ္ညေနပင္ ေနျပီိး ရက္ေကာဒင္း ေတြလုပ္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ( အတင္း ေျပာမွာ ျဖစ္လို ့ ထုိ တီး၀ိုင္းမ်ား နံမည္မတပ္ေတာ့ပါ။ )
အခ်င္းခ်င္းစည္းလံုးမွဳမရွိဘဲတစ္ေယာက္လစ္ရင္တစ္ေယာက္အတင္းခ်ပါသည္။ Arranger ကို ကီးဘုတ္္သမား က သီခ်င္းနတ္အတြက္ဘားေတြခြဲ တာ သူ ့အတြက္နည္းနည္းေလးေပးတာ၊အဲဒါသူ ့ကိုခ်ိဳးတာသတ္တာဆိုျပီး
မေက်မနပ္အတင္းခ်ပါသည္။ ေနာက္ေတာ့လည္းခြာေတြျပဲကုန္ပါသည္။ မည္သည့္အလုပ္လုပ္စည္းလံုးမွဳမရွိလွ်င္အဆံုးမွာပ်က္သုန္းရသည္မွာဓမၼတာပင္။ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို ့IC Band ျမန္မာ့ဂီတေလာကတြင္တာေ၀းေျပးေနသည္မွာ ၊ေအာင္ျမင္ေနသည္မွာ စည္းလံုးညီညြတ္မွဳ၊ခ်စ္ခင္မွဳေၾကာင့္ပင္ျဖစ္ပါသည္၊
ကိုခ်စ္အေၾကာင္းေဆြးေႏြးရင္ေတာ့ပစ္ေခ်ာ္သြားသျဖင့့္ ျပန္တည့္လိုက္ပါရေစဦး၊
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္မာန္မာနမရွိသလို၊ရိုးသားၾကိဳးစားသူ၊ကူညီတတ္သူ၊ သူ ကိုင္ထားေသာဂစ္တာကိုသစၥာရွိသူ Guitarist တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ တူေတာ္ေမာင္ဂစ္တာရူး သည္၊ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ပိုင္ေသာ PTL စတူဒီယိုတြင္ သူတီးခ်င္ေသာဂစ္တာမ်ားကိုအလြတ္သေဘာ၊အေပ်ာ္သေဘာ သြားသြင္းေတာ့ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ဂစ္တာ ကေ၀ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေသာ္လည္း တူေတာ္ေမာင္္တိီးေသာ ဂစ္တာသံမ်ားကိုေကာင္း၏ဆိုး၏မည္သို ့မွ်ေ၀ဖန္ေထာက္ျပျခင္းမရွိဘဲ က်က်နနစိတ္၀င္တစားျဖင့္ တူေတာ္ေမာင္တီးခ်င္ရာတီးေသာဂစ္တာဆိုလိုမ်ားကို Tracking ေတြ လိုက္ခ်ိန္ ကာရက္ေကာဒင္း လုပ္ေပးေၾကာင္း အင္မတန္ကူညီျပီး စိတ္ေစတနာေကာင္းေၾကာင္း ေျပာပါသည္။
သူသည္ ျမန္မာမိုနို္လိုင္း ဆရာၾကီးမ်ားျဖစ္ေသာ ကိုမင္းေအာင္တို ့၊ ကိုထြန္းရင္တို ့ထြက္ရွိေသာ ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚမွ ဟသၤာတနယ္ သားေလးျဖစ္ပါသည္။တိတိပပဆိုရလွ်င္ ဟသၤာတ ျမိဳ ့နယ္အပိုင္ ဒႏၻီအမည္ရွိ ရြာေလးတစ္ရြာတြင္ေမြးဖြားခဲ့သူတစ္ဦးျဖစ္ပါသည္။ ဂစ္တာ ကို အသက္ ၄နွစ္အရြယ္တြင္စတီးေနျပီဆိုလွ်င္လူ
ေတြအံ့ၾသကုန္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္။ဟုတ္ပါသည္။ ၄နွစ္္သားေက်ာင္းစေနစဥ္အခ်ိန္တြင္ေက်ာင္္းကပြဲ၌ စင္ေပၚ တက္တီးခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အကိုေတြအားလံုးခရစ္ယာန္ေတြျဖစ္ေတာ့ ဂစ္တာတီးၾကသည္၊ဒီေတာ့ေမြးကတည္းက ေသြးထဲမွာ ဂစ္တာေတြစီးဆင္းေနေသာ ကိုခ်စ္စမ္း
ေမာင္ေလးကို ကေလးဘ၀ထဲကပင္ ဂစ္တာသင္ေပးခဲ့ၾကသည္ေပါ့။ အထံုပါရမီရွိသူသည္ သင္လြယ္တတ္လြယ္ ပါသည္။ အေတာ္အတန္အသက္ရလာေသာခ်ာတိတ္ဘ၀တြင္ ရြာတြင္အလွဴ၊မဂၤလာေဆာင္ ဧည့္ခံပြဲမ်ားတြင္ သူ ့နယ္ကတီး၀ိုင္း ဆရာ နွင့္ အတူ ဂစ္တာလိုက္တီးလွ်င္တစ္ရက္ ကို ၂၅ က်ပ္ရရွိသည္ဟုသိရပါသည္။
ထိုစဥ္က ရြာတြင္ေနထုိင္စဥ္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တီးခဲ့ေသာဂစ္တာမွာ ေခတ္ကာလအေခၚတြင္ Resonator Guitar ေခၚ ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ျပီး၊ ဘယ္လက္မွ ဘားတန္းသစ္သားတံုးျဖင့္လိုက္ဖိတီးရေသာ ၊ ျမန္မာဂီတာ မိ်ဳး
ျဖစ္နုိင္သည္ဟုမွန္းဆမိပါသည္။ (ျမန္မာ့ရုပ္ျမင္သံၾကားတြင္ ျမန္မာမိုနိုသီခ်င္းမ်ားကို ယင္းဂစ္တာျဖင့္တီးသည္ကို ၾကည့္ဖူးခဲ့ပါသည္္။ ) သို ့ျဖစ္ရာ၊ တစ္ခ်ိန္တြင္ ျပည္တြင္းျပည္ပစင္ျမင့္ေပၚ၌ မွာ ဂစ္တာကိုပက္လက္လန္ကာ တီးျပေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္၏ Guitar Skill သည္ ရြာမွာသူတီးခ့ဲရေသာ ဗမာ ဂီတာ ကို ျမစ္ဖ်ားခံခဲ့သည္ဟုလည္း တြက္ဆမိပါသည္။
ရြာမွာေနထုိင္စဥ္ ေတာက္မဲ့မီးခဲတစ္ရဲရဲျဖစ္ေသာ ျမန္မာျပည္၏ဂစ္တာသူရဲေကာင္းအေလ်ာင္းအလ်ာသည္ လူပ်ိဳေပါက္ေလးျဖစ္လာသည့္အခါ ဂစ္တာ ကို စနစ္တက် ေရဆံုးေရဖ်ား လိုက္စားခ်င္လာသလိုရန္ကုန္္ျမိဳ ့ၾကီး ၌လည္း ေက်ာင္းေနခ်င္ပါသည္။ဘ၀၏တိုးတက္ရာတုိးတက္္ေၾကာင္းမ်ားကုိရွာခ်င္သည္။
ဒီေတာ့ရန္ကုန္ျမိဳ ့မွာ သူနာျပဳဆရာမ လုပ္ေနေသာ အမျဖစ္သူထံ စာေရးျပီး၊ အမနဲ ့အတူရန္ကုန္မွာေက်ာင္းလာေနရင္း သူခ်စ္ေသာ ဂစ္တာ မွၾကိဳး ၆ေခ်ာင္း၏ နက္ရွဳိင္းမွဳ ၊ပေဟဠိဆန္မွဳ ေတြကို ရွာေဖြ စူးစမ္းေဖာ္ထုတ္ ခ်င္ေၾကာင္းပူဆာသည္ ။ အမ က ေမာင္ျဖစ္သူ၏ဆႏၵကိုလိုက္ေလ်ာခဲ့ပါ၏
ေနာက္ေတာ့အင္းစိန္က သူတို ့လိုကရင္လူမ်ိဳး ျမန္မာျပည္က ဂစ္တာ ဘုရားၾကီး ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးနဲ ့ေတြ ့သည္။ ဦးဘြဲ ့ၾကီး၏ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရေသာ ဂစ္တာ သာ၀က တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ေပသည္။
ဦးဘြဲ ့ၾကီးကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္စေတြ႕ကာစက ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးအစစ္ဟုမထင္မိခဲ့ေၾကာင္း စာေစာင္တစ္ခုတြင္ဖတ္ခဲ့ဘူးပါသည္။ ဦးဘြဲ ့သည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္နွင့္စေတြ႕ခ်ိန္တြင္ ေဆးျဖတ္ထားခ်ိန္ ျဖစ္ လို႕ ၊ လက္က်ေနခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေစာဘြဲ ့ မွဴး မွ ဟုတ္ပါ့မလားဟုထင္ခဲ့ျခင္းဟုသိခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေနာက္ေတာ့ မွ ဦးဘြဲ ့ၾကီးသည္ တကယ့္ ဂစ္တာ ဘုရားၾကီးတစ္ဆူျဖစ္ေၾကာင္းသူယံုၾကည္ ခဲ့ျခင္း၊ ကိုးစားခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ဦးဘြဲ ့ၾကီးထံတြင္ ဂစ္တာ ကိုစနစ္တက် ဆည္းပူးေလ့က်င့္သင္ယူခဲ့ယူမက လက္ထိပ္တြင္ဒံုးပ်ံတပ္ထားသည့္အလား Guitar Scacle ေတြတအားေျပးနုိင္ ေသာ ၊ အထူးအားျဖင့္ ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားဖန္တီးရာတြင္ Creative Thinker ျဖစ္ေသာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ အား ဥိီးေစာဘြဲ ့မွဴး ဂစ္တာစာေမးပြဲေအာင္လက္မွတ္ ထုတ္ေပးလိုက္ခ်ိန္တြင္၊ ဥကၠံျမိဳ ့စိုးသူစတိတ္ရွဳိးတြင္ သူ ႕ တပည့္ကို ျမန္မာျပည္ရဲ ့ အသက္အငယ္ဆံုး ဂစ္တာသူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ေၾကညာ ပြဲထုတ္ေပးပါသည္။
ေနာက္ေတာ့ ဦးဘြဲ ့သည္ Success တီး၀ိုင္းမွ IC ( Iron Cross သူရဲ ေကာင္းေလးမ်ား )တီး၀ိုင္းအျဖစ္ခြဲ ထြက္လိုက္ျပီး၊ ျမန္မာျပည္အနွံ႕အျပား ရွိဳးပြဲေတြလိုက္တီးသလို၊ စီးရီးေခြေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္းလက္ခံ
တီးခတ္ေပးပါသည္။ စင္ျမင့္ရွိဳးပြဲမ်ားတြင္ဦးဘြဲ ့ၾကီးသည္ 1st Lead မတီးဘဲ တပည့္ေက်ာ္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို အထူးယံုၾကည္စိတ္ခ်စြာ 1st Lead ရာထူးၾကီးကို အပ္နွင္းထားျပီး၊၄င္းမွ 2nd Lead နွင့္ရမ္သမ္ကိုသာ တီးပါသည္။ စီးရီးေခြမ်ားသြင္းရာတြင္လည္းအလားတူပင္ တစ္ခ်ိဳ ့သီခ်င္းမ်ား ကို သူ ကိုယ္္တုိင္တီးေသာ္လည္း အခ်ိဳ ့ဂစ္တာ ဆိုလိုမ်ားကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို Guideline ေပးျပီး တိီးခိုင္းပါသည္။ စိုးလြင္လြင္၏မာနမ်က္နွာ စီးရီိးသည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ၏ဂစ္တာ Skill မ်ားကို တိတ္သားေပၚသို ့စတင္အသက္သြင္းခဲ့ေသာ အေခြပင္ျဖစ္ပါသည္။
ယင္းအေခြမွ မာနမ်က္နွာသီခ်င္း၏ ဂစ္တာ ဆိုလို ၁၆ ဘား ေလးကို ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္အခ်ိန္ေပါင္းမ်ားစြာယူကာ အေတာ္ပင္ဦးေဏွာက္စားခဲ့ရေၾကာင္းသိရွိရပါသည္။ ယင္းအေခြစသြင္းေတာ့ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ က ၁၀ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္မွ်သာရွိပါေသးသည္။ အတန္းထဲတြင္ၾကြားၾကြား၀ါ၀ါ ေထာင္ေထာင္လႊားလႊားေနေလ့ မရွိဘဲ ရိုးရိုးကုပ္ကုပ္ေလးသာ ေနသူျဖစ္ရာ၊ သူ ့ ကို Professional Guitarist တစ္ေယာက္မွန္းမည္သူမွ်မသိၾက၊
တညလံုး စတူဒီယိုထဲမွာ ရက္ေကာဒင္း လုပ္ခဲ့ရေတာ့ ေနာက္ေန ့မနက္အတန္းထဲမွာကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တစ္
ေယာက္ အိပ္ငိုက္ငိုက္ျပီးစာေရးစားပြဲေပၚကို ေခါင္းငိုက္္စိုက္က်သည္။ သူ႕ အိမ္မက္ထဲမွာေတာ့ ဂစ္တာေတြ..ဂစ္တာေတြ……….
No comments:
Post a Comment