၁၉၉၈ ခုနွစ္မွာ သူ ့ပထမဆံုး Guitar Solo ေခြေလးထြက္လာသည္။ ေျခာက္ၾကိဳးကေ၀ဟု အမည္တြင္သည္။စုစုေပါင္း ဂစ္တာဆိုလို၈ပုဒ္သာပါပါသည္္။ မက္တယ္ဆိုလို္ေတြ၊ Rock Solo ေတြ၊ သူ ့ ဆရာ ဦးဘြဲ ့ၾကီးကို ဂုဏ္ျပဳေသာအားျဖင့္ Jazz Solo ေတြ Country Solo ေတြ Classical Scale ေတြ ကို Acoustic , Electric Guitar မ်ားျဖင့္ စံုလင္ေအာင္ေတာ့တီးျပထားပါသည္။
ကိုေလးျဖဴၾကီးက သူ ဖီလင္လာေအာင္ တစ္ခ်ိဳ ့ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားတြင္သီခ်င္း၀င္ဆိုေပးသည္။ သူ ကို္ယ္တိုင္လဲ လြင္တီးေခါင္အမည္ရွိ ဂစ္တာဆိုလိုတြင္သီခ်င္း၀င္ဆိုသည္။ သူ ့ဂစ္တာဆိုိုလိုေလးမထြက္ခင္ကေတာ့ အေခြ ထြက္ျပီးမၾကာခင္ ဂစ္တာႏုတ္သေကၤတစာအုပ္ပါ ထြက္လာ မည္ဟု ကတိခံခဲဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ ဂစ္တာ ဆို လိုေခြေလးကိုထြက္လာျပီးမွ သူ လုပ္ျပခဲ့တာကို ကိုယ္တိုင္အားမရလို ့ထင့္.. အဆိုပါ ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးအတြက္ ဂစ္တာနုတ္သေကၤတစာအုပ္ေလးထြက္မလာခဲ့ေတာ့…။ သူရဲ ့ ေျခာက္ၾကိဳးကေ၀ ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးကို ေအာက္တြင္ေဒါင္းလုပ္နုိင္ပါသည္..။
ကိုေလးျဖဴၾကီးက သူ ဖီလင္လာေအာင္ တစ္ခ်ိဳ ့ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားတြင္သီခ်င္း၀င္ဆိုေပးသည္။ သူ ကို္ယ္တိုင္လဲ လြင္တီးေခါင္အမည္ရွိ ဂစ္တာဆိုလိုတြင္သီခ်င္း၀င္ဆိုသည္။ သူ ့ဂစ္တာဆိုိုလိုေလးမထြက္ခင္ကေတာ့ အေခြ ထြက္ျပီးမၾကာခင္ ဂစ္တာႏုတ္သေကၤတစာအုပ္ပါ ထြက္လာ မည္ဟု ကတိခံခဲဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ ဂစ္တာ ဆို လိုေခြေလးကိုထြက္လာျပီးမွ သူ လုပ္ျပခဲ့တာကို ကိုယ္တိုင္အားမရလို ့ထင့္.. အဆိုပါ ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးအတြက္ ဂစ္တာနုတ္သေကၤတစာအုပ္ေလးထြက္မလာခဲ့ေတာ့…။ သူရဲ ့ ေျခာက္ၾကိဳးကေ၀ ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးကို ေအာက္တြင္ေဒါင္းလုပ္နုိင္ပါသည္..။
Code:
http://www.zshare.net/download/168500256777f815
password : http://crystalrays.net/
သူ ့ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးတြင္ သူသီခ်င္းတစ္ပုဒ္၀င္ဆိုခဲ့သည္နွင့္္ဆက္စပ္ျပီး..ဂစ္တာတီးသာမက သီခ်င္္းဆို ပါ ေကာင္းသည့္ သူ ့အေၾကာင္းေလး နည္းနည္းျဖည့္စြက္ခ်င္လာျပန္သည္။ ျမန္မာ့ဂစ္တာသမိုင္းတြင္ လိဒ္ဂစ္တာသမားမ်ား သီခ်င္းဆိုသည္မွာလက္ခ်ိဳးေရတြက္လို ့ရပါသည္။.. သီခ်င္းအဓိက ဆိုျခင္းျဖင့္ျမန္မာ့ ဂီတ ေလာကတြင္းသို ့၀င္ေရာက္လာခဲ့ေသာ ျမန္မာျပည္ကိုသိန္းတန္ၾကီး လိဒ္တီးသည္ကုိထည့္သြင္း မတြက္ခ်က္လို ပါ.. ထို ့အတူ အဆိုေတာ္အျဖစ္ဂီတေလာကထဲ၀င္လာျပီးမွ ဂစ္တာေတြ၀င္တီးခဲ့ေသာ ကိုဖိုးခ်ိဳကိုလည္း ထည့္ မတြက္လိုပါ…
သို ့ ျဖစ္ရာ ပရို လိဒ္ဂစ္တာသမား မ်ားအျဖစ္ ဂီတေလာကအတြင္း သို ့ခ်င္းနင္း၀င္ေရာက္ခဲ့ျပီးမွ မိုက္ခရိုဖုန္းေရွ ့ထြက္ရပ္ေသာ လိဒ္ဂစ္တာသမား မွာ စုစုေပါင္း မွ (၂) ဦးသာ ရွိပါသည္။ ၄င္းတို ့မွာ.. ACES နဲ ့Aurora တီး၀ိုင္းမွ လိဒ္ဂစ္တာရစ္ဇ္ ကိုပက္ထရစ္ေမလာ ၾကီးနွင့္ IC မွ လိဒ္ဂစ္တာသူရဲ ေကာင္း ကို ေစာခ်စ္စမ္းေမာင္ တို ့ သာျဖစ္ပါသည္..။ ကိုပက္ထရစ္ၾကီး ကေတာ့ သူကိုယ္တိုင္ တစ္ေခြလံုးသီဆိုထားေသာ ဖြတ္ခ်က္ကေလးစီးဖူးသလား ေဟ့ အေခြထြက္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ေနာက္ေတာ့ ACES တီး၀ိုင္းနဲ ့ရွိဳးပြဲေတြတီးတိုင္း အဲဒီ့ဖြတ္ခ်တ္ကေလးစီးဖူးသလားေဟ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ေတာ့ ကိုပက္ထရစ္ၾကီးအျမဲသီဆိုေလ့ရွိခဲ့ပါသည္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဆိုေသာပထမဆံုးသီခ်င္းကို ေတာ့ ဟန္္းနီးမြန္းခရီး အေခြ တြင္ စနားေထာင္မိျခင္းျဖစ္ပါသည္…
သူ ့ဆရာ ဦးဘြဲ ့ၾကီးေရးသားခဲ့ေသာ သုခုမရဲ ့ေက်းကၽြန္ၾကီး သီခ်င္း ျဖစ္ ပါသည္.. ဟန္နီးမြန္းခရီး VCD ထြက္ေသာအခါ သူဆိုေသာသီခ်င္းကိုသူကိုယ္တိုင္၀င္ရိုက္ပါသည္..ရထားသံလမ္းေပၚတြင္ျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါသီခ်င္းကို တုပိ အမည္ရွိ ဆရာ၀န္တစ္ဦးမွ ျမန္မာ့ရုပ္ျမင္သံၾကားတြင္ပထမဦးဆံုးသီဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းအမွတ္ယမိပါေသး သည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က ဒုတိယသီဆိုသူျဖစ္ပါလိမ့္မည္..။ ေနာက္ေတာ့ ၀ိုင္း၀ိုုင္းလိုက္ဖ္ရွိဳးအေခြတြင္ ၀ိုင္း၀ိုင္း နွင့့္္အတူ တစ္ပို္ဒ္တစ္ေလ၀င္ဆိုျခင္းမိ်ဳး ..ျပဳလုပ္ပါသည္… ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဘုရားသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ကို သီဆိုတာေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါသည္.. ေ၀းလြင့္ျခင္း၏ေနာက္ဆံုးေျခရာနွင့္ျမိဳင္နန္းစံပန္းတစ္ပြင့္ သီခ်င္းတို ့၏ အရွင္သခင္ သေဘၤာသီး ကိုသႊေအာင္ ၾကီးေရး ေသာ လမ္းျပပါ အမည္ရွိ ဘုရားသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါသီခ်င္းကို အင္းစိန္ ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္းေဟာလ္ တစ္ခုတြင္ သီဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္ဟန္တူပါသည္.. ဗိုထီးတို ့The Wild Ones တီး၀ိုင္းမွ ကိုေအာင္ဒူး ၾကီးက ကီးဘုတ္တီးပါသည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က အဆိုပါသီခ်င္းကိုသီဆိုရင္း ေဆာလစ္ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ျပီး သူ ့ Resonator Guitar Solo Skill ေတြကို အပီ ထုဆစ္ျပ သြားခဲ့ပါ သည္…
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ၏ ဂစ္တာ ဆိုလို ဗီဒီယိုကလစ္ပ္ေလးေတြကိုနည္းနည္းၾကည့္ရွဳခံစားလိုက္ၾကရေအာင္ေနာ္..
ေအာက္ကတစ္ခုကေတာ့ျဖင့္ IC ရဲ ့ မေလးရွားနုိင္ငံခရီးစဥ္တစ္ခုအတြင္း တီးထားတာေလးျဖစ္ပါသည္။ သူ ့လက္စြဲေတာ္ Ibanez Solid Guitar ျဖင့္ ေလွာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါဆိုလိုေလးအတြင္း သူ Scale ေတြ ဘယ္ေလာက္ေျပးနုိင္ေၾကာင္း ျပထားပါသည္. သူ အေသပိုင္ေသာ Tapping ေတြကိုေတာ့သိပ္မျပထားပါ..
သို ့ရာတြင္ စင္ျမင့္ေပၚမွာ ေဆာလစ္ဂစ္တာ နဲ ့သူဂစ္တာဆိုလိုေတြ တီးျပတိုင္း အျမဲထည့္တီးျပေလ့ရွိသည့္ လိဒ္ဂစ္တာကို ေဘ့စ္ဂစ္တာ တြင္ Slapping တီးသကဲ့သို ့လက္မနွင့္လက္ညွိဳးကိုအားျပဳျပီး ဂစ္တာၾကိဳးေတြ
ကိုရိုက္ျပေသာ ျပကြက္ကေတာ့ျဖင့္္ ျပည္ပ Guitarist ေတြပင္တီးတာမေတြ ့ခဲ့ဘူးပါ။ သူ ့Own-Tune Guitar Solo ျဖစ္နုိင္ပါသည္။ ယင္းျပကြက္ေလးမွသည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ muting Guitar Theory ကို မည္မွ်ပိုင္နုိင္ပါေၾကာင္း
ေလ့လာေတြ ့ရွိနုိင္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္...
ေနာက္ေတာ့ သူ အျမဲလုပ္ျပေသာ အကြက္တစ္ကြက္ျဖစ္သည့္ IC ေဘ့စ္စစ္သူၾကီး ကို ခင္ေမာင္သန္ ့ကို သူ ့ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ ထမ္းခိုင္းျပီး ျမန္မာျပည္အလြမ္းေျပ ျမန္မာသီခ်င္းေလး အခ်ိဳ ့ကို တီးျပပါသည္…
ေနာက္ေတာ့ ျမန္မာစင္ျမင့္ေတးဂီတ တစ္ေခတ္မွာ Unplugged Show ရယ္ဆိုျပီးတစ္ေခတ္ျဖစ္လာခဲ့ျပန္ ပါသည္.. သို ့ျဖစ္ရာ IC ၏ နွစ္ပတ္လည္ အမွတ္တယပြဲမ်ားကိုလည္း ေဆာလစ္ဂစ္တာမ်ားမသံုးဘဲ .. Acoustic Guitar မ်ားျဖင့္ Unplugged Show ၂ ခုလုပ္ခဲ့ရာ
၀က္၀က္ကြဲေအာင္ျမင္ခဲ့ပါသည္.. ထိုပြဲမ်ား ကို
Live Show VCD ေခြထုတ္ခဲ့ရာ အျမဲတမ္းအနိုင္ရခဲ့ေသာ ခိုးကူးေရာင္းသူေတြပင္အရွံဳးေပးခဲ့ရပါသည္… IC ကိုခ်စ္ေသာ ဂစ္တာသမားေတြကိုခ်စ္ေသာ ပရိတ္သတ္ၾကီးက IC Unplugged Show VCD ေခြမ်ားကို ခိုးကူးထက္ မူရင္းေခြကိုသာ အလုအယက္
၀ယ္ယူခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္.. မူရင္းေခြကခိုးကူးေခြကို ျပတ္ျပတ္သားသားအနုိင္ရခဲ့တာ IC ႏွစ္ပတ္လည္လိုက္ဖ္ရွိဳးအေခြသာ ရွိခဲ့ပါသည္..သမိုင္းတြင္ခ့ဲပါသည္..။
IC ၏ Unplugged Show မ်ားတြင္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ေဆာလစ္ဂစ္တာလံုး၀မကိုင္ပါ.. Acoustic Guitar ေတြကိုသာ တီးခတ္ခဲ့ ျပီး.. ရွိဳးပြဲတိုင္းမျဖစ္မေန သူ ့ဂစ္တာ စြမ္းရည္ကိုျပသေသာ ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားကိုလည္း အက္ဖက္လံုး၀မပါေသာ Acoustic Guitar မ်ားျဖင့္သာခ်ယ္မွဳန္းသြားခဲ့ပါသည္…။ သို ့ျဖစ္ရာ Acoustic Guitar ျဖင့္ Scale အစိပ္ေတြ သူ ဘယ္ေလာက္္ေျပးနုိင္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖၚျပသ
သကဲ့ သို ့ အဓိက Rock Guitarist တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ တိုင္ Classical Skill တြင္လည္းမညံ့ပါေၾကာင္း ျပသပါသည္..။ အထူးအားျဖင့္ Acoustic Guitar တြင္ တြဲလံုးေလးမ်ားကို တီးခတ္ျပသည္မွာ အလြန္သာယာလွပပါသည္္..။ Both-Hand Tapping ေတြ တီးရာတြင္ လက္ညွိဳးတစ္ေခ်ာင္းတည္းျဖင့္ ပံုေသထားျပီး Tapping တီးျခင္းမဟုတ္ဘဲ လက္ညွိဳး၊လက္ခလယ္ ၂ ေခ်ာင္းလံုးကိုအသံုးျပဳခ်ယ္မွဳန္းရာတြင္ ..လက္ညွိဳးကို Bass Tapping Scale ေတြတီးရင္း လက္ခလယ္ျဖင့္ High Octave Tapping ေတြကိုပါ တြဲ တီးျပ သြားသည္ မွာ အင္မတန္ထူးျခားေျပာင္ေျမာက္လွျပီိး သုခုမဆန္လြန္းေပသည္…။ ..သူ ့ေျခာက္ၾကိဳးကေ၀ ဂစ္တာဆိုလိုေခြတြင္ တီးခဲ့ေသာ ဂစ္တာဆိုလိုတစ္ပုဒ္ကိုျပန္လည္ တီးျပရာတြင္ Acoustic Guitar ကို လက္ ၅ ေခ်ာင္းျဖင့္ ဂစ္တာေကာ့ဒ္ေတြကို ဆြဲယူျပီး Vamp ေတြ လိုက္ယူျပသည္မွာ Vamp မွသည္ Classical အသြင္လံုး၀ေဆာင္ သြားေၾကာင္း အံ့ၾသ ခ်ီးမြမ္း ဖြယ္ရာ ေတြ ့ လိုက္ရပါေသးသည္..။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေကာ္နီလိုက္ဖ္ရွဳိး တြင္ အလြမ္းမ်ားျငိမ္းေစသတည္း သီခ်င္း၏ အင္ထရိုကို ေဆာလစ္ဂစ္တာ Steel ၾကိဳးမ်ားသက္သက္ ျဖင့္ အက္ဖက္မပါဘဲ Clean တီးျပသြားခဲ့တာေလး အထူးေျပာင္ေျမာက္ပါသည္.. ထို ့အျပင္ ၀ိုင္း၀ိုင္း လိုက္ဖ္ရွိဳး အေခြတြင္ ပထမဆံုး သီခ်င္း ၏ေနာက္ဆံုး Ending Guitar Solo အား Country Style ျဖင့္ ျမန္မာ ျပည္ တြင္း မွာ ပင္ ေအာ္ဒါမွာ í ျပဳလုပ္ထားေသာ ဂစ္တာအနီေရာင္အေသးေလး( Guitar Solo ကို အသံလံုးေသးေသးျဖင့္ Country သံ အစစ္ရေအာင္ ပ်ဥ္းမနားဘက္မွ
ဦးဘြဲ ့ ၾကီး၏တပည့္ေဟာင္းတစ္ဦးထံ တြင္ အထူး ေအာ္ဒါမွာ ျပဳလုပ္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရပါသည္ ) ျဖင့္ ခ်ယ္မွဳန္းျပသသြားသည္မွာလည္း အထူးအၾကီးၾကီး. အ့ံ အားသင့္ေလာက္ပါသည္..။ ထို ဗီဒီယိုကလစ္ပ္ ၂ ခုအား လိုုက္ရွာတာ မေတြ ့ေတာ့ပါ..လက္ထဲ တြင္လည္းမရွိသျဖင့္
ဒီပို ့စ္ေလးမွာ တင္ျပခြင့္မရတာစိတ္မေကာင္းပါ.. တစ္စုတစ္စည္းေလးၾကည့္ရွဳေလ့လာ ေစခ်င္ပါသည္… ရွိိသူမ်ားရွယ္ၾကပါ.. ဒီေအာက္ဖက္တြင္ထည့္သြင္းတင္ျပခ်င္လို ့ပါ..
ဂီတမ်ိဳးရိုးမရွိပါဘဲနွင့္ ဂီတသမား..ဂစ္တာသမားမ်ားျဖစ္လာသလို..မိခင္..ဖခင္ဘက္မွ အနုပညာေသြး..ဂီတေသြးက သားသမီးမွာလာ ျပပါသည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္၏ဆရာ ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးသည္ သူ ကိုယ္တိုင္ ဂီတသမားတစ္ဦး ၏လမ္းေၾကာင္းကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့ေသာ္လည္း သူ ့၏သားသမီးမ်ားကို ေတာ့ ဂီတ၊ ဂစ္တာ တို ့ျဖင့္အသက္မေမြးေစလိုေၾကာင္းၾကားသိဖူးပါသည္..သို ့ရာတြင္ ကေလးမ်ားတြင္ အေဖျဖစ္သူ၏ ေသြး ပါလာသည္ျဖစ္ရာ အားလံုးသိၾကသည့္အတိုင္း. ဦးဘြဲ ့ၾကီး၏ကေလးအားလံုးလို လို အဆိုေတာ္ေတြ ဂစ္တာသမား ဒရမ္သမား ေတြ ျဖစ္ကုန္ပါသည္..။
မကဗ်ာဘြဲ ့မွဴး၊ မီးမီးခဲ။ ဘြဲ ့ေလး ဘိုေတာက္ စသည္ တို ့ျဖစ္ပါသည္..။ ဦးဘြဲ ့ၾကီးကဆိုလွ်င္ သူ ့သား ဂစ္တာသမားကို သူ ့ ထက္ေတာင္ တစ္ခ်ိဳ ့ တီိးကြက္မ်ားတြင္ ေတာ္သည္ဟု ခ်ီးမြမ္း ဘူးပါေသးသည္..။ ဦးဘြဲ ့ ၏သားဘြဲ ့ေလး၏လက္ကို ၾကည့္ခ်င္လွ်င္ ဗဒင္အမွတ္တယ ဗီစီဒီတြင္ ၾကည့္ပါ.. ဦးဘြဲ ့၏သားေတာ္ေမာင္မ်ား ၏ D-Blade အဖြဲ ့၏ဂစ္တာစြမ္းေတြကိုေတြ႕ျမင္ ေလ့လာ နုိင္ ပါသည္..။ ဦးဘြဲ ့၏သားေတာ္ေမာင္ ဂစ္တာသမားတစ္ဦးသည္ အနုပညာထြန္းကားသည့္ ဂစ္တာသမားေတြေပါသည့္ ဖိလစ္ပိုင္နုိင္ငံတြင္လား..မသိပါ။ နုိက္ကလပ္မွာ အသက္ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နွင့္ ပရိုဂစ္တာသမားအျဖစ္ အၾကာၾကီး သြားတီးခဲ့ဘူးပါသည္..။ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ သံုးနုတ္သေကၤတ ပဲပင္ေပါက္ မ်ားမပိုုင္ဘဲ..ပရိုအဆင့္မရွိဘဲ ထုိနုိင္ငံမ်ားတြင္ ၀င္ဆံ့လို ့မလြယ္ကူပါ။ ဦးဘြဲ ့သား ဒရမ္မာ ( ဘိုေတာက္ဟု ထင္ပါသည္။ )အား ျမန္မာျပည္ ဒရမ္မာ သဘာ အေက်ာ္အေမာ္ၾကီး ပေလးဘြြိဳင္းသန္းနုိင္ကပင္ နွဳတ္မွေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတဲ့ ဒရမ္မာေလးဗ်ာ -ဘယ္သူလဲသိခ်င္လို ့လိုက္ေမးေတာ့မွ ကိုဘြဲ ့ၾကီးသားေလး ျဖစ္ေနတာသိရတယ္ ဟု ထုတ္ေဖၚခ်ီးမြမ္းသြားခဲ့ဖူးေၾကာင္း မွတ္သားဖူးပါသည္..။
ကိုုေစာခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ျမန္မာျပည္၏အေကာင္းဆံုးဂစ္တာသမားျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္ပါလိမ့္မည္..သို ့ေသာ္ သူ သည္ ဂစ္တာကိုခ်စ္သည္.. ဂစ္တာ ကို ျမတ္နိုးသည္..ဂစ္တာကို ကိုးကြယ္သည္.. Creative Thinking ရွိိ သည္..။ငယ္ရြယ္ေသးသည္ . အျမဲတစ္ေစ ၾကိဳး ၆ေျခာင္း၏ အဓိပၸါယ္ကို ဖြင့္ဆိုေနတတ္သည္။ ၾကိဳး ၆ ေခ်ာင္းထဲမွ နက္နဲေသာ ဒႆန မ်ား ပေဟဠိမ်ား ကိုစဥ္ဆက္မျပတ္ေဖၚထုတ္အေျဖရွာေနတတ္သည္..။ တစ္ေန ့ ၃ နာရီ ဂစ္တာက်င့္္သည္ဟု ဆိုသည္..။ သူ သည္ စင္ျမင့္ေတးဂီတပြဲမ်ားတြင္ ဂစ္တာသမားတို ့၏ဘ၀ ကို အျဖည့္ခံသက္သက္ ျဖင့္ ကန္ ့လန္ကာ ေနာက္မွသာ ရပ္တည္မေနေစဘဲ အျခား အဆိုေတာ္မ်ား -ကေျခသည္မ်ားနည္းတူ Entertaining အသြင္သဏၭန္ ျဖင့္ ဂစ္တာသမားတို ့၏ ဘ၀ကို လူေတြေလးစားလာေအာင္..အသိအမွတ္ျပဳလာေအာင္ ဦးေဆာင္ေရွ ့ရြက္ ကိုယ္စားျပဳ ေဖၚထုတ္ျပသ ပြဲထုတ္ ေပးနုိင္ခဲ့သည္။ တနည္းအားျဖင့္ ကေ၀တစ္ေကာင္အလား ပရိသတ္အား ၾကိဳး ၆ ေခ်ာင္းျဖင့္ဖမ္းစားနုိင္္ခဲ့သည္..
သို ့ျဖစ္ရာ သူ ့အား ျမန္မာျပည္၏အေကာင္းဆံုးဂစ္တာသမားအျဖစ္ အမည္ မတပ္နုိင္ေသးသည့္တိုင္ေအာင္.. Iron Cross ၏ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ဂစ္တာသူရဲေကာင္း.. ျမန္မာျပည္ရဲ ့ဂုဏ္ေဆာင္ လိဒ္ဂစ္တာသူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္အျဖစ္ခန္ ့ ညား ထယ္၀ါစြာ ဆက္လက္ ရပ္တည္လွ်က္ရွိေနေၾကာင္းပါ….
သူ ့ဂစ္တာဆိုလိုေခြေလးတြင္ သူသီခ်င္းတစ္ပုဒ္၀င္ဆိုခဲ့သည္နွင့္္ဆက္စပ္ျပီး..ဂစ္တာတီးသာမက သီခ်င္္းဆို ပါ ေကာင္းသည့္ သူ ့အေၾကာင္းေလး နည္းနည္းျဖည့္စြက္ခ်င္လာျပန္သည္။ ျမန္မာ့ဂစ္တာသမိုင္းတြင္ လိဒ္ဂစ္တာသမားမ်ား သီခ်င္းဆိုသည္မွာလက္ခ်ိဳးေရတြက္လို ့ရပါသည္။.. သီခ်င္းအဓိက ဆိုျခင္းျဖင့္ျမန္မာ့ ဂီတ ေလာကတြင္းသို ့၀င္ေရာက္လာခဲ့ေသာ ျမန္မာျပည္ကိုသိန္းတန္ၾကီး လိဒ္တီးသည္ကုိထည့္သြင္း မတြက္ခ်က္လို ပါ.. ထို ့အတူ အဆိုေတာ္အျဖစ္ဂီတေလာကထဲ၀င္လာျပီးမွ ဂစ္တာေတြ၀င္တီးခဲ့ေသာ ကိုဖိုးခ်ိဳကိုလည္း ထည့္ မတြက္လိုပါ…
သို ့ ျဖစ္ရာ ပရို လိဒ္ဂစ္တာသမား မ်ားအျဖစ္ ဂီတေလာကအတြင္း သို ့ခ်င္းနင္း၀င္ေရာက္ခဲ့ျပီးမွ မိုက္ခရိုဖုန္းေရွ ့ထြက္ရပ္ေသာ လိဒ္ဂစ္တာသမား မွာ စုစုေပါင္း မွ (၂) ဦးသာ ရွိပါသည္။ ၄င္းတို ့မွာ.. ACES နဲ ့Aurora တီး၀ိုင္းမွ လိဒ္ဂစ္တာရစ္ဇ္ ကိုပက္ထရစ္ေမလာ ၾကီးနွင့္ IC မွ လိဒ္ဂစ္တာသူရဲ ေကာင္း ကို ေစာခ်စ္စမ္းေမာင္ တို ့ သာျဖစ္ပါသည္..။ ကိုပက္ထရစ္ၾကီး ကေတာ့ သူကိုယ္တိုင္ တစ္ေခြလံုးသီဆိုထားေသာ ဖြတ္ခ်က္ကေလးစီးဖူးသလား ေဟ့ အေခြထြက္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ေနာက္ေတာ့ ACES တီး၀ိုင္းနဲ ့ရွိဳးပြဲေတြတီးတိုင္း အဲဒီ့ဖြတ္ခ်တ္ကေလးစီးဖူးသလားေဟ့သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ေတာ့ ကိုပက္ထရစ္ၾကီးအျမဲသီဆိုေလ့ရွိခဲ့ပါသည္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဆိုေသာပထမဆံုးသီခ်င္းကို ေတာ့ ဟန္္းနီးမြန္းခရီး အေခြ တြင္ စနားေထာင္မိျခင္းျဖစ္ပါသည္…
သူ ့ဆရာ ဦးဘြဲ ့ၾကီးေရးသားခဲ့ေသာ သုခုမရဲ ့ေက်းကၽြန္ၾကီး သီခ်င္း ျဖစ္ ပါသည္.. ဟန္နီးမြန္းခရီး VCD ထြက္ေသာအခါ သူဆိုေသာသီခ်င္းကိုသူကိုယ္တိုင္၀င္ရိုက္ပါသည္..ရထားသံလမ္းေပၚတြင္ျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါသီခ်င္းကို တုပိ အမည္ရွိ ဆရာ၀န္တစ္ဦးမွ ျမန္မာ့ရုပ္ျမင္သံၾကားတြင္ပထမဦးဆံုးသီဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းအမွတ္ယမိပါေသး သည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က ဒုတိယသီဆိုသူျဖစ္ပါလိမ့္မည္..။ ေနာက္ေတာ့ ၀ိုင္း၀ိုုင္းလိုက္ဖ္ရွိဳးအေခြတြင္ ၀ိုင္း၀ိုင္း နွင့့္္အတူ တစ္ပို္ဒ္တစ္ေလ၀င္ဆိုျခင္းမိ်ဳး ..ျပဳလုပ္ပါသည္… ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဘုရားသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ကို သီဆိုတာေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါသည္.. ေ၀းလြင့္ျခင္း၏ေနာက္ဆံုးေျခရာနွင့္ျမိဳင္နန္းစံပန္းတစ္ပြင့္ သီခ်င္းတို ့၏ အရွင္သခင္ သေဘၤာသီး ကိုသႊေအာင္ ၾကီးေရး ေသာ လမ္းျပပါ အမည္ရွိ ဘုရားသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါသီခ်င္းကို အင္းစိန္ ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္းေဟာလ္ တစ္ခုတြင္ သီဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္ဟန္တူပါသည္.. ဗိုထီးတို ့The Wild Ones တီး၀ိုင္းမွ ကိုေအာင္ဒူး ၾကီးက ကီးဘုတ္တီးပါသည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က အဆိုပါသီခ်င္းကိုသီဆိုရင္း ေဆာလစ္ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ျပီး သူ ့ Resonator Guitar Solo Skill ေတြကို အပီ ထုဆစ္ျပ သြားခဲ့ပါ သည္…
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ၏ ဂစ္တာ ဆိုလို ဗီဒီယိုကလစ္ပ္ေလးေတြကိုနည္းနည္းၾကည့္ရွဳခံစားလိုက္ၾကရေအာင္ေနာ္..
ေအာက္ကတစ္ခုကေတာ့ျဖင့္ IC ရဲ ့ မေလးရွားနုိင္ငံခရီးစဥ္တစ္ခုအတြင္း တီးထားတာေလးျဖစ္ပါသည္။ သူ ့လက္စြဲေတာ္ Ibanez Solid Guitar ျဖင့္ ေလွာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္.. အဆိုပါဆိုလိုေလးအတြင္း သူ Scale ေတြ ဘယ္ေလာက္ေျပးနုိင္ေၾကာင္း ျပထားပါသည္. သူ အေသပိုင္ေသာ Tapping ေတြကိုေတာ့သိပ္မျပထားပါ..
သို ့ရာတြင္ စင္ျမင့္ေပၚမွာ ေဆာလစ္ဂစ္တာ နဲ ့သူဂစ္တာဆိုလိုေတြ တီးျပတိုင္း အျမဲထည့္တီးျပေလ့ရွိသည့္ လိဒ္ဂစ္တာကို ေဘ့စ္ဂစ္တာ တြင္ Slapping တီးသကဲ့သို ့လက္မနွင့္လက္ညွိဳးကိုအားျပဳျပီး ဂစ္တာၾကိဳးေတြ
ကိုရိုက္ျပေသာ ျပကြက္ကေတာ့ျဖင့္္ ျပည္ပ Guitarist ေတြပင္တီးတာမေတြ ့ခဲ့ဘူးပါ။ သူ ့Own-Tune Guitar Solo ျဖစ္နုိင္ပါသည္။ ယင္းျပကြက္ေလးမွသည္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ muting Guitar Theory ကို မည္မွ်ပိုင္နုိင္ပါေၾကာင္း
ေလ့လာေတြ ့ရွိနုိင္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္...
ေနာက္ေတာ့ သူ အျမဲလုပ္ျပေသာ အကြက္တစ္ကြက္ျဖစ္သည့္ IC ေဘ့စ္စစ္သူၾကီး ကို ခင္ေမာင္သန္ ့ကို သူ ့ဂစ္တာကို ပက္လက္လန္ ထမ္းခိုင္းျပီး ျမန္မာျပည္အလြမ္းေျပ ျမန္မာသီခ်င္းေလး အခ်ိဳ ့ကို တီးျပပါသည္…
ေနာက္ေတာ့ ျမန္မာစင္ျမင့္ေတးဂီတ တစ္ေခတ္မွာ Unplugged Show ရယ္ဆိုျပီးတစ္ေခတ္ျဖစ္လာခဲ့ျပန္ ပါသည္.. သို ့ျဖစ္ရာ IC ၏ နွစ္ပတ္လည္ အမွတ္တယပြဲမ်ားကိုလည္း ေဆာလစ္ဂစ္တာမ်ားမသံုးဘဲ .. Acoustic Guitar မ်ားျဖင့္ Unplugged Show ၂ ခုလုပ္ခဲ့ရာ
၀က္၀က္ကြဲေအာင္ျမင္ခဲ့ပါသည္.. ထိုပြဲမ်ား ကို
Live Show VCD ေခြထုတ္ခဲ့ရာ အျမဲတမ္းအနိုင္ရခဲ့ေသာ ခိုးကူးေရာင္းသူေတြပင္အရွံဳးေပးခဲ့ရပါသည္… IC ကိုခ်စ္ေသာ ဂစ္တာသမားေတြကိုခ်စ္ေသာ ပရိတ္သတ္ၾကီးက IC Unplugged Show VCD ေခြမ်ားကို ခိုးကူးထက္ မူရင္းေခြကိုသာ အလုအယက္
၀ယ္ယူခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္.. မူရင္းေခြကခိုးကူးေခြကို ျပတ္ျပတ္သားသားအနုိင္ရခဲ့တာ IC ႏွစ္ပတ္လည္လိုက္ဖ္ရွိဳးအေခြသာ ရွိခဲ့ပါသည္..သမိုင္းတြင္ခ့ဲပါသည္..။
IC ၏ Unplugged Show မ်ားတြင္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ေဆာလစ္ဂစ္တာလံုး၀မကိုင္ပါ.. Acoustic Guitar ေတြကိုသာ တီးခတ္ခဲ့ ျပီး.. ရွိဳးပြဲတိုင္းမျဖစ္မေန သူ ့ဂစ္တာ စြမ္းရည္ကိုျပသေသာ ဂစ္တာဆိုလိုမ်ားကိုလည္း အက္ဖက္လံုး၀မပါေသာ Acoustic Guitar မ်ားျဖင့္သာခ်ယ္မွဳန္းသြားခဲ့ပါသည္…။ သို ့ျဖစ္ရာ Acoustic Guitar ျဖင့္ Scale အစိပ္ေတြ သူ ဘယ္ေလာက္္ေျပးနုိင္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖၚျပသ
သကဲ့ သို ့ အဓိက Rock Guitarist တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ တိုင္ Classical Skill တြင္လည္းမညံ့ပါေၾကာင္း ျပသပါသည္..။ အထူးအားျဖင့္ Acoustic Guitar တြင္ တြဲလံုးေလးမ်ားကို တီးခတ္ျပသည္မွာ အလြန္သာယာလွပပါသည္္..။ Both-Hand Tapping ေတြ တီးရာတြင္ လက္ညွိဳးတစ္ေခ်ာင္းတည္းျဖင့္ ပံုေသထားျပီး Tapping တီးျခင္းမဟုတ္ဘဲ လက္ညွိဳး၊လက္ခလယ္ ၂ ေခ်ာင္းလံုးကိုအသံုးျပဳခ်ယ္မွဳန္းရာတြင္ ..လက္ညွိဳးကို Bass Tapping Scale ေတြတီးရင္း လက္ခလယ္ျဖင့္ High Octave Tapping ေတြကိုပါ တြဲ တီးျပ သြားသည္ မွာ အင္မတန္ထူးျခားေျပာင္ေျမာက္လွျပီိး သုခုမဆန္လြန္းေပသည္…။ ..သူ ့ေျခာက္ၾကိဳးကေ၀ ဂစ္တာဆိုလိုေခြတြင္ တီးခဲ့ေသာ ဂစ္တာဆိုလိုတစ္ပုဒ္ကိုျပန္လည္ တီးျပရာတြင္ Acoustic Guitar ကို လက္ ၅ ေခ်ာင္းျဖင့္ ဂစ္တာေကာ့ဒ္ေတြကို ဆြဲယူျပီး Vamp ေတြ လိုက္ယူျပသည္မွာ Vamp မွသည္ Classical အသြင္လံုး၀ေဆာင္ သြားေၾကာင္း အံ့ၾသ ခ်ီးမြမ္း ဖြယ္ရာ ေတြ ့ လိုက္ရပါေသးသည္..။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္မွ ေကာ္နီလိုက္ဖ္ရွဳိး တြင္ အလြမ္းမ်ားျငိမ္းေစသတည္း သီခ်င္း၏ အင္ထရိုကို ေဆာလစ္ဂစ္တာ Steel ၾကိဳးမ်ားသက္သက္ ျဖင့္ အက္ဖက္မပါဘဲ Clean တီးျပသြားခဲ့တာေလး အထူးေျပာင္ေျမာက္ပါသည္.. ထို ့အျပင္ ၀ိုင္း၀ိုင္း လိုက္ဖ္ရွိဳး အေခြတြင္ ပထမဆံုး သီခ်င္း ၏ေနာက္ဆံုး Ending Guitar Solo အား Country Style ျဖင့္ ျမန္မာ ျပည္ တြင္း မွာ ပင္ ေအာ္ဒါမွာ í ျပဳလုပ္ထားေသာ ဂစ္တာအနီေရာင္အေသးေလး( Guitar Solo ကို အသံလံုးေသးေသးျဖင့္ Country သံ အစစ္ရေအာင္ ပ်ဥ္းမနားဘက္မွ
ဦးဘြဲ ့ ၾကီး၏တပည့္ေဟာင္းတစ္ဦးထံ တြင္ အထူး ေအာ္ဒါမွာ ျပဳလုပ္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းသိရွိရပါသည္ ) ျဖင့္ ခ်ယ္မွဳန္းျပသသြားသည္မွာလည္း အထူးအၾကီးၾကီး. အ့ံ အားသင့္ေလာက္ပါသည္..။ ထို ဗီဒီယိုကလစ္ပ္ ၂ ခုအား လိုုက္ရွာတာ မေတြ ့ေတာ့ပါ..လက္ထဲ တြင္လည္းမရွိသျဖင့္
ဒီပို ့စ္ေလးမွာ တင္ျပခြင့္မရတာစိတ္မေကာင္းပါ.. တစ္စုတစ္စည္းေလးၾကည့္ရွဳေလ့လာ ေစခ်င္ပါသည္… ရွိိသူမ်ားရွယ္ၾကပါ.. ဒီေအာက္ဖက္တြင္ထည့္သြင္းတင္ျပခ်င္လို ့ပါ..
ဂီတမ်ိဳးရိုးမရွိပါဘဲနွင့္ ဂီတသမား..ဂစ္တာသမားမ်ားျဖစ္လာသလို..မိခင္..ဖခင္ဘက္မွ အနုပညာေသြး..ဂီတေသြးက သားသမီးမွာလာ ျပပါသည္.. ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္၏ဆရာ ဦးေစာဘြဲ ့မွဴးသည္ သူ ကိုယ္တိုင္ ဂီတသမားတစ္ဦး ၏လမ္းေၾကာင္းကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့ေသာ္လည္း သူ ့၏သားသမီးမ်ားကို ေတာ့ ဂီတ၊ ဂစ္တာ တို ့ျဖင့္အသက္မေမြးေစလိုေၾကာင္းၾကားသိဖူးပါသည္..သို ့ရာတြင္ ကေလးမ်ားတြင္ အေဖျဖစ္သူ၏ ေသြး ပါလာသည္ျဖစ္ရာ အားလံုးသိၾကသည့္အတိုင္း. ဦးဘြဲ ့ၾကီး၏ကေလးအားလံုးလို လို အဆိုေတာ္ေတြ ဂစ္တာသမား ဒရမ္သမား ေတြ ျဖစ္ကုန္ပါသည္..။
မကဗ်ာဘြဲ ့မွဴး၊ မီးမီးခဲ။ ဘြဲ ့ေလး ဘိုေတာက္ စသည္ တို ့ျဖစ္ပါသည္..။ ဦးဘြဲ ့ၾကီးကဆိုလွ်င္ သူ ့သား ဂစ္တာသမားကို သူ ့ ထက္ေတာင္ တစ္ခ်ိဳ ့ တီိးကြက္မ်ားတြင္ ေတာ္သည္ဟု ခ်ီးမြမ္း ဘူးပါေသးသည္..။ ဦးဘြဲ ့ ၏သားဘြဲ ့ေလး၏လက္ကို ၾကည့္ခ်င္လွ်င္ ဗဒင္အမွတ္တယ ဗီစီဒီတြင္ ၾကည့္ပါ.. ဦးဘြဲ ့၏သားေတာ္ေမာင္မ်ား ၏ D-Blade အဖြဲ ့၏ဂစ္တာစြမ္းေတြကိုေတြ႕ျမင္ ေလ့လာ နုိင္ ပါသည္..။ ဦးဘြဲ ့၏သားေတာ္ေမာင္ ဂစ္တာသမားတစ္ဦးသည္ အနုပညာထြန္းကားသည့္ ဂစ္တာသမားေတြေပါသည့္ ဖိလစ္ပိုင္နုိင္ငံတြင္လား..မသိပါ။ နုိက္ကလပ္မွာ အသက္ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နွင့္ ပရိုဂစ္တာသမားအျဖစ္ အၾကာၾကီး သြားတီးခဲ့ဘူးပါသည္..။ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ သံုးနုတ္သေကၤတ ပဲပင္ေပါက္ မ်ားမပိုုင္ဘဲ..ပရိုအဆင့္မရွိဘဲ ထုိနုိင္ငံမ်ားတြင္ ၀င္ဆံ့လို ့မလြယ္ကူပါ။ ဦးဘြဲ ့သား ဒရမ္မာ ( ဘိုေတာက္ဟု ထင္ပါသည္။ )အား ျမန္မာျပည္ ဒရမ္မာ သဘာ အေက်ာ္အေမာ္ၾကီး ပေလးဘြြိဳင္းသန္းနုိင္ကပင္ နွဳတ္မွေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတဲ့ ဒရမ္မာေလးဗ်ာ -ဘယ္သူလဲသိခ်င္လို ့လိုက္ေမးေတာ့မွ ကိုဘြဲ ့ၾကီးသားေလး ျဖစ္ေနတာသိရတယ္ ဟု ထုတ္ေဖၚခ်ီးမြမ္းသြားခဲ့ဖူးေၾကာင္း မွတ္သားဖူးပါသည္..။
ကိုုေစာခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ျမန္မာျပည္၏အေကာင္းဆံုးဂစ္တာသမားျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္ပါလိမ့္မည္..သို ့ေသာ္ သူ သည္ ဂစ္တာကိုခ်စ္သည္.. ဂစ္တာ ကို ျမတ္နိုးသည္..ဂစ္တာကို ကိုးကြယ္သည္.. Creative Thinking ရွိိ သည္..။ငယ္ရြယ္ေသးသည္ . အျမဲတစ္ေစ ၾကိဳး ၆ေျခာင္း၏ အဓိပၸါယ္ကို ဖြင့္ဆိုေနတတ္သည္။ ၾကိဳး ၆ ေခ်ာင္းထဲမွ နက္နဲေသာ ဒႆန မ်ား ပေဟဠိမ်ား ကိုစဥ္ဆက္မျပတ္ေဖၚထုတ္အေျဖရွာေနတတ္သည္..။ တစ္ေန ့ ၃ နာရီ ဂစ္တာက်င့္္သည္ဟု ဆိုသည္..။ သူ သည္ စင္ျမင့္ေတးဂီတပြဲမ်ားတြင္ ဂစ္တာသမားတို ့၏ဘ၀ ကို အျဖည့္ခံသက္သက္ ျဖင့္ ကန္ ့လန္ကာ ေနာက္မွသာ ရပ္တည္မေနေစဘဲ အျခား အဆိုေတာ္မ်ား -ကေျခသည္မ်ားနည္းတူ Entertaining အသြင္သဏၭန္ ျဖင့္ ဂစ္တာသမားတို ့၏ ဘ၀ကို လူေတြေလးစားလာေအာင္..အသိအမွတ္ျပဳလာေအာင္ ဦးေဆာင္ေရွ ့ရြက္ ကိုယ္စားျပဳ ေဖၚထုတ္ျပသ ပြဲထုတ္ ေပးနုိင္ခဲ့သည္။ တနည္းအားျဖင့္ ကေ၀တစ္ေကာင္အလား ပရိသတ္အား ၾကိဳး ၆ ေခ်ာင္းျဖင့္ဖမ္းစားနုိင္္ခဲ့သည္..
သို ့ျဖစ္ရာ သူ ့အား ျမန္မာျပည္၏အေကာင္းဆံုးဂစ္တာသမားအျဖစ္ အမည္ မတပ္နုိင္ေသးသည့္တိုင္ေအာင္.. Iron Cross ၏ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ဂစ္တာသူရဲေကာင္း.. ျမန္မာျပည္ရဲ ့ဂုဏ္ေဆာင္ လိဒ္ဂစ္တာသူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္အျဖစ္ခန္ ့ ညား ထယ္၀ါစြာ ဆက္လက္ ရပ္တည္လွ်က္ရွိေနေၾကာင္းပါ….
5 comments:
ႀကိဳးစားတဲ့သူအတြက္ ေနရာတစ္ေနရာက ရွိစျမဲပဲဗ်
က်ေနာ္လက္မခံပါဘူး ။ ကိုခ်စ္ဟာ ျမန္မာနိုင္ငံရဲ ့အေကာင္းဆံုး guitar hero ပါ ။ yngwie malsteen ေတာင္သူ႔ေလာက္ ပံုစံစံုေအာင္မတီး ႏိုင္ဘူးထင္ပါတယ္ ။ က်ေနာ္တို႔ဆီမွာေရာ ကိုခ်စ္ ထက္သာတဲ့လက္သံနဲ႔ player ၾကားဘူးလို႔လား။
က်ေနာ့္ရဲ႔အျမင္ပါ။တမ်ိဳးမျမင္ေစလိုပါဘူး ။
P ေျပာတာလဲဟုတ္ပါတယ္..ဒါေပမယ့္က်ေနာ္တို ့ျမန္မာနုိင္ငံမွာ ခ်စ္စမ္းေမာင္လိုမ်ဳိးတီးနိုင္တဲ့လူေတြအမ်ားၾကီးက်န္ပါေသးတယ္..မထင္ေပၚလို ့ေန၇ွိေနမယ္..က်ေနာ့္ပတ္၀န္းက်ငမွာဆို ၃..၄ေယာက္ ေလာက္၇ွိပါတယ္..ေန၇ာမေပးလို ့၀ါသနာနဲ ့၀မ္းစာနဲ ့တစ္ထပ္တည္းမက်လို ့အေျခေန၇..ဂီတကိုလြတ္လိုက္၇တဲ့လူေတြ၇ွိပါတယ္..လက္၇ွိလဲတစ္ခ်ဳိ ့ေတြေကာင္းတဲ့လူေတြအမ်ားၾကီးက်န္ပါေသးတယ္..အလွဳပ္အခတ္ေတြမတီးၾကလို ့ပါ..ပညာကေတာ့အတူတူပါဘဲ..
အျမဲအားေပးေနတာ ဦးခ်စ္ကိုေလ သိပ္ေလးစားရတဲ႔လူတစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ
အားက်ရပါတယ္ ေလးစား
ရပါတယ္
Post a Comment