Monday, November 10, 2008

ခ်ိဳဇင္ရဲ႕ဝဋ္ေတြ

က်ေနာ္ေတာ့ ဝဋ္လည္ၿပီထင္တာပဲ။ ခုခ်ိန္မွာ ဟုိအေဝးတေနရာက ခ်ိဳဇင္ကိုပဲ က်ေနာ္ အရမ္းသတိရေနမိတယ္။ သူ က်ေနာ္ခုျဖစ္ေနတဲ့ပံုကိုေတြ႕ရင္ ဘာေျပာမလဲမသိဘူး။ ျဖစ္ႏိုင္တာက ေတာ့ သူ႔ထံုးစံအတိုင္း ခပ္ေအးေအးၿပံဳးၿပီး အကူအညီလိုရင္ေျပာေလဆိုတဲ့ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ ၾကည့္လိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း သူက်ေနာ့္ကို အဲလိုၾကည့္ဖို႔မေျပာနဲ႔ သူ ဘယ္ေရာက္ေနလဲ ေတာင္ က်ေနာ္မသိဘူး။ သူနဲ႔က်ေနာ္ ေနာက္ဆံုးေတြ႕ၾကတဲ့ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္က အထမွာ သူ ေျပာခဲ့တဲ့ စကားတခြန္းကို က်ေနာ္သတိရေနဆဲပဲ။

“ငါ့ကိုတေယာက္ေယာက္ ထပ္ရွာပါလို႔ မေျပာပါနဲ႔ ထြန္းေတာက္ရယ္။ ငါေလွ်ာက္ခ်င္တဲ့သူနဲ႔ မေလွ်ာက္ရတဲ့ လမ္းကို ငါ့ဘာသာ တေယာက္ထဲပဲေလွ်ာက္မွာေပါ့။ ငါ့အတြက္မပူပါနဲ႔ဟာ” လုိ႔ သူေျပာခဲ့တုန္းက သူ႔မ်က္ကႏွာက ေၾကကြဲခံစားေနရေပမယ့္ ခပ္ေအးေအးပံုစံပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ သူ႔အတြက္ လံုးဝကို ေနာက္ဆံမတင္းခဲ့တာေလ။ခ်ိဳဇင္ကို က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ရက္စက္ခဲ့တယ္လို႔ ေျပာရင္မွန္မလားပဲ။ သူနဲ႔ က်ေနာ္က သိပ္ကိုရင္းႏွီးတဲ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြပါ။ ေနာက္ၿပီးႏွစ္ေယာက္တတြဲတြဲ ေနခဲ့ၾကတာ။ က်ေနာ္နဲ႔သူ က ေယာက္်ားေလးသူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္လိုကို ေပါင္းခဲ့ၾကတာ။ က်ေနာ့္မွာ ရည္းစားေတြမ်ားသေလာက္ သူက က်ေနာ့္ရည္းစားအားလံုးကုိ က်ေနာ့္ထက္ေတာင္ မွတ္မိေပးခဲ့တာပါ။

၅ ေယာက္ေျမာက္ရည္းစားနဲ႔ ျပတ္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ခ်ိဳဇင္နဲ႔ က်ေနာ္ ပိုၿပီး နီးကပ္လာသလိုပဲ။ သူနဲ႔က်ေနာ္က စာအုပ္ေတြလဲဖတ္ၾက၊ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္အတူထိုင္ၾက၊ ဂစ္တာအတူတီးၾက၊ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးေတြ အတူထုတ္ၾကနဲ႔ တတြဲတြဲျဖစ္ေနတာကို က်န္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက ဘယ္လို ထင္တယ္မသိပါဘူး ဝုိင္းစၾကပါေလေရာ။

အဲဒီလိုစတိုင္း သူ႔မ်က္ႏွာက ရွက္ေသြးကို က်ေနာ္ဖမ္းမိတယ္။ တကယ္ေတာ့ ခ်ိဳဇင္က မလွပါဘူး။ မိန္းကေလးတေယာက္အေနနဲ႔ဆို လံုးဝမလွဘူးလို႔ေတာင္ေျပာလို႔ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ တေလာမွာေတာ့ နည္းနည္း လွေနသလိုပဲ။ က်ေနာ့္စိတ္ကပဲထင္လို႔လားမသိဘူး။ ၿပီးေတာ့ သူ က်ေနာ့္ကိုအရမ္းဂ႐ုစိုက္တယ္ဆိုတာ ပိုျမင္လာတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူ က်ေနာ့္ကိုမ်ား ခ်စ္ေနလားလို႔ ေတြးမိတယ္။

ဟုတ္တယ္ဗ်။ တရက္မွာေတာ့ သူ႔ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ကေလးကို က်ေနာ္ သူ႔စာၾကည့္စားပြဲေပၚကေန အမွတ္တမဲ့ ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ အဲဒီမွာ သူ႔ရင္ထဲဘယ္လိုခံစားေနရတယ္ ဆိုတာ သိလုိက္ရေရာပဲ။ သူက က်ေနာ့္ကုိခ်စ္ေနတာကိုး။ က်ေနာ္သူ႔ကို ေတာ္ေတာ္သနားသြားတယ္။ အဲဒီကေနစၿပီး က်ေနာ္ အ႐ူးထမိေတာ့တာပါပဲ။

မဆင္မခ်င္နဲ႔ သူ႔ကို ခ်စ္ခြင့္ေတာင္းမိတယ္။ က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္က သိပ္စိတ္ကူးယဥ္တဲ့ေကာင္ဗ်။ သူ႔ကို သနားမိတာကို ကိုယ့္ကိုယ္ညာၿပီး ခ်စ္တယ္လို႔ ထင္မိတယ္။ သူကေတာ့ က်ေနာ့္ကို တကယ္ခ်စ္တာဗ်။ ဟုတ္တယ္။ က်ေနာ္မွားမိတာပါဗ်ာ။

သူက က်ေနာ့္ကိုခ်စ္ေနတဲ့သူဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ကို အေျဖေပးဖို႔သိပ္ တံု႔ဆိုင္းမေနပါဘူး။ သူနဲ႔ က်ေနာ့္ရဲ႕ ခ်စ္သူသက္တမ္းမွာ သူကခ်ည္းက်ေနာ့္ကို အလိုလိုက္ေနရမယ္ဆိုတာ ေျပာဖုိ႔ေတာင္ လိုမယ္မထင္ ဘူး။ က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္က ဘယ္ေလာက္မ်ားဆိုးလိုက္သလဲဆိုရင္ သူ႔ကုိ တေန႔စာတေစာင္ ေရးခိုင္း တာ။ သူ႔ခမ်ာ ေရးရွာပါတယ္။ က်ေနာ့္အတြက္ဆို ဘာကိုမွ မတံု႔ဆိုင္းဘဲ သူလုပ္ေပးတာ။ သူက က်ေနာ့္ကိုခ်စ္ေလ သိတတ္ေလ က်ေနာ္က မေနတတ္ေလ အဲလိုျဖစ္ေနတာေလ။

ေျပာရရင္ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ရဲ႕ခ်စ္သူဘဝက သူငယ္ခ်င္းဘဝေလာက္ ေပ်ာ္စရာမေကာင္းတာ အမွန္ပဲဗ်ာ။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္ ေနာက္ထပ္ေကာင္မေလးတေယာက္ကိုလည္း ေတြ႕ေရာ သူ႔ကို အစိမ္းျဖတ္ ျဖတ္ခဲ့မိတာပါပဲ။ “ငါ နင့္ကို တကယ္ခ်စ္တာ မဟုတ္ဘူးဟ” လို႔ က်ေနာ္ေျပာလိုက္ေတာ့ သူငိုပါတယ္။ က်ေနာ္လံုးဝစိတ္မေကာင္းတာပါ။ သူက က်ေနာ့္ အခင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းေလ။ အဲဒီမွာ သူနဲ႔က်ေနာ္ ထိုင္ေနက် လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ေလးမွာ ထိုင္ၿပီး ေနာက္ဆံုး ႏႈတ္ဆက္ၿပီးတဲ့ေနာက္ က်ေနာ္တို႔ၿမိဳ႕ကေလးက သူေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့တာပါပဲ။

သူက ေတာ္တဲ့မိန္းကေလးပါ။ သတၱိလည္းရွိတယ္။ သူ႔ကိုယ္သူ ေပ်ာက္ဆံုးမယ့္သူ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကေနာ္ယံုတယ္။ ၾကာရင္သူ က်ေနာ့္ကိုေမ့ေပ်ာက္သြားလိမ့္မယ္ အဲလိုပဲ က်ေနာ့္စိတ္ကို က်ေနာ္ လွည့္စားလိုက္တယ္။ ထံုးစံအတိုင္း က်ေနာ္ ေကာင္မေလးေတြ တေယာက္ၿပီးတေယာက္နဲ႔ တြဲျဖစ္တယ္။ အခ်စ္ဆိုတာကို ရွာေဖြ မေတြ႕ရွိဘူးဘဲေျပာရမလား မသိပါဘူး။

မေတြ႕ခဲ့ဖူးဆို ပိုမွန္မယ္ထင္တယ္။ ခုမွ က်ေနာ္ဂြက်ေတာ့တာ။ က်ေနာ့္အသက္လည္း သံုးဆယ္ေက်ာ္ ေနၿပီ။ ခုက်မွ က်ေနာ့္ထက္ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ငယ္တဲ့ ေကာင္မေလး တေယာက္ကို က်ေနာ္ အ႐ူးအမူး ခ်စ္မိေနတာဗ်။ ဒီအရြယ္က်မွ ဒီစကားေတြေျပာရတာ ရွက္ေပမယ့္ အဲဒါတကယ္ျဖစ္ေနတာ။

ညီမေလးေလ။ သူ႔ကိုက်ေနာ္က ညီမေလးလို႔ေခၚတယ္။ ဝဋ္လည္ၿပီဆိုတာ အဲဒါေျပာတာဗ်။ ညီမေလးက အသည္းကြဲေနတာေလ။ သူ႔ခ်စ္သူက သူ႔ကိုထားခဲ့တာ။ အဲဒီမွာစိတ္ေလေနတုန္း က်ေနာ္နဲ႔ ေတြ႕တယ္ဆိုပါေတာ့။ သူကေတာ့ “ကိုကို႔ကိုခ်စ္ပါတယ္” လို႔ေျပာရွာပါတယ္။

က်ေနာ္က ရွည္တာ။ ခ်စ္ပါတယ္ၿပီးေရာေပါ့။ “ညီမေလးက ကိုကို႔ကို တစံုတေယာက္ေနရာမွာ အစားထိုးခ်စ္တာလား” လို႔ ေမးမိတယ္။ ဘယ္ေလာက္႐ူးလိုက္တဲ့က်ေနာ္လဲလို႔။ ညီမေလးက ဘာျပန္ေျဖတယ္ ထင္ပါသလဲ။

“ဟုတ္တယ္ ကိုကို” တဲ့။ ၿပီးေတာ့ သူက ညာမွမညာတတ္တာတဲ့။ ညာလိုက္ပါေတာ့လား ညီမေလးရယ္လို႔ က်ေနာ့္စိတ္ထဲက ေျပာမိတယ္။ ဘယ္ေလာက္ ႐ိုးသားလိုက္တဲ့ ညီမေလးလဲေနာ္။ သူ႔ရဲ႕႐ိုးသားမႈက တဘက္သားရင္ကို နာက်င္ေစပါလားလို႔ေတာင္ မသိတဲ့ညီမေလးပါ။ အဲဒီေကာင္မ ေလးကို စြဲစြဲလန္းလန္းခ်စ္မိေလ က်ေနာ္ ခ်ိဳဇင္ကို သတိရေလပဲ။

တခါတေလက် ညီမေလးက က်ေနာ့္ကိုေဘးမွာထားၿပီး တစံုတေယာက္ကို လြမ္းတဲ့ဟန္က မဖံုးႏိုင္ မဖိႏိုင္ ျဖစ္ေနတတ္ေသးရဲ႕။ က်ေနာ္ေလ က်ေနာ့္ကိုယ္က်ေနာ္ ႀကိဳးစားၿပီး ညီမေလးကို မခ်စ္ေတာ့ဘူးလို႔ စဥ္းစားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တေန႔မွာ သူေရာက္လာၿပီး အျပစ္ကင္းတဲ့ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ “ကိုကို” လို႔လာေခၚလိုက္ရင္ ... က်ေနာ္ အရည္ေပ်ာ္က်သြားတာပဲ။

အဲဒါပဲေလ က်ေနာ့္မွာ ဝဋ္လည္ေနသလို ျဖစ္ေနတာ။ ခု ခ်ိဳဇင္အိတေယာက္ ဘယ္ေရာက္ ေနပါလိ္မ့္။ က်ေနာ္ သိပ္သိခ်င္တာပဲ။ သူသာ က်ေနာ့္အနားမွာရွိရင္ အႀကံတခုခုေပးမလား ... ဒါမွမဟုတ္ သနားတဲ့ အၾကည့္နဲ႔ၾကည့္မလား ... နင့္ဟာနင္ ေသခ်င္ေသဆိုၿပီး ပစ္ထားမလား။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ခုခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ညီမေလးကို သိပ္ခ်စ္ေနတယ္။ ညီမေလးမုန္းမွာေၾကာက္တယ္။ တခါတေလ ဥေပကၡာ ျပဳခံရရင္ေတာင္ ဝမ္းနည္း႐ံုပဲဝမ္းနည္းၿပီး အျပစ္မတင္ရက္ဘူး။ က်ေနာ္ ... ခ်ိဳဇင္ရဲ႕ ဝဋ္ေတြ လည္ေနၿပီ ထင္ပါရဲ႕ေလ .... ။ ။

2 comments:

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

ဝဋ္ဆိုတာ လည္တတ္တဲ့သေဘာ ရွိသတဲ့။

ဖတ္လို႔ေကာင္းသဗ်။

သုခမိန္(E-Journal)

JulyDream said...

အစိမ္းေျခြ ဆိုတာႀကီးက ခံလိုက္ရတဲ့သူမွာ တနင့္တပိုးႀကီး ခံစားေစရပါတယ္။ ရုတ္တရက္ႀကီး ဒီဇာတ္လမ္းက ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ အံ့အားသင့္ၿပီး ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကေန ေရွာင္ခြာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလ့ ရိွပါတယ္။

ေရးထားတာ ဖတ္လုိ႕ေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ တကယ့္ အျဖစ္အပ်က္ဆိုရင္လည္း ကိုယ္ခ်င္းစာမိတယ္။