Sunday, December 14, 2008

က်ေနာ္နဲ႔ ညီမေလး

ညီမေလးကိုေတြ႕ရတာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ အိပ္မက္လိုပဲ။ တကယ္ကို ေတြ႕ရမယ္လို႔မွ ထင္မထားတာေလ။ ကိုကို လာႀကိဳပါ လို႔ ေျပာတုန္းကတည္းက ဟုတ္မွ ဟုတ္ပါ့မလား လို႔ စဥ္းစားခဲ့တာ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ အဲဒီေန႔က က်ေနာ့္ အလုပ္နားရက္။ ဖုန္းထဲမွာ ကေသာကေမ်ာ .. လာႀကိဳမွာေပါ့ ညီမေလးရယ္ ေလယာဥ္ခ်ိန္ကို ေသခ်ာေျပာပါလို႔သာ ေျပာလိုက္ရတယ္ ... က်ေနာ့္စိတ္က မယံုရဲ ယံုရဲပဲ။

ဒါေပမယ့္ တကယ္ကို ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ညီမေလးကို အျပင္မွာျမင္ရင္ ကိုကို မွတ္မိပါ့မလားဟင္ တဲ့။ က်ေနာ္လည္း အဲဒါပဲစဥ္းစားေနခဲ့တာ။ ညီမေလးကေကာ က်ေနာ့္ကိုမွတ္မိပါ့မလား။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ တေယာက္ကိုတေယာက္ မွတ္မိၾကတယ္။ အျပင္မွာ တခါမွ မျမင္ဖူးေပမယ့္ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ ညီမေလးကို ျမင္ျမင္ခ်င္း ရင္းရင္းႏွီးႏွီးကို ခံစားလိုက္ရတယ္။ ညီမေလးလည္း အဲလိုပဲျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္။

ညီမေလးကို ခိုးၾကည့္ေတာ့ ညီမေလးကလည္း က်ေနာ့္ကို ခိုးၾကည့္ေနတယ္။ ေဘးခ်င္းယွဥ္ထိုင္ေန ရတဲ့ ရထားေပၚက အခ်ိန္ေတြကို မကုန္ေစခ်င္ဘူးဗ်ာ။ ရထားႀကီးကို မဆံုးတမ္းေမာင္းပါလို႔သာ ေျပာလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္။ ရွက္ေသြးျဖာေနတဲ့ ညီမေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးက ေခၽြးေတြစို႔လို႔။ က်ေနာ့္ ေၾကာင့္ အေနၾကပ္ေနတာလား .... ။ က်ေနာ္က သူအေနမၾကပ္ရေအာင္ ရယ္စရာေတြ ေရြးေျပာ လိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္း တမ်ိဳးႀကီးပဲ။ အိပ္မက္ထဲမွာ ေလွ်ာက္သြား ေနရသလိုပဲေလ။

ဒီေန႔ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔ အတူ အခ်ိန္ကုန္မယ္ေနာ္။ ကိုကို႔နားရက္မဟုတ္လား လို႔ ေျပာတဲ့အခ်ိန္က ညေန ၄ နာရီေက်ာ္ေနၿပီ။ သူက ႐ိုး႐ုိးေလးေျပာေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ ရင္ေတြခုန္လိုက္တာ တဒိတ္ဒိတ္။ ကိုယ့္ရင္ခုန္သံေတာင္ကိုုယ္ ၾကားေနရသလိုပဲ။ တကယ္လည္း က်ေနာ့္အားရက္က ဒီေန႔တရက္ထဲ ေလ။ သူ႔ကို မျမင္ဖူးခင္က ခပ္ေပါ့ေပါ့ ေတြးခဲ့ေပမယ့္ တကယ္ ျမင္လိုက္ရခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္ရင္ေတြ ေတာ္ေတာ္ခုန္ေနတာ ... တကယ္ဆို အဲလိုဘာလို႔ျဖစ္ရမွာလဲေနာ္။ က်ေနာ့္အသက္ကျဖင့္ ၃၅ ႏွစ္ ေတာင္ ေက်ာ္ေနၿပီ။ ရင့္က်က္တည္ၿငိမ္ သင့္ေနၿပီေလ။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္က တခါမွ ရည္းစား မထားဖူးတဲ့ တကယ့္ အ႐ိုးခံေလးမွ မဟုတ္တာဘဲ။

က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္က ခ်စ္သူေတြလား .. သူငယ္ခ်င္းေတြလား ... ဘာလည္း ဆိုတာေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ တေယာက္ကိုတေယာက္ ခ်စ္တယ္လို႔ေတာ့ ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ ထင္ပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ အဲဒါေတြက တေယာက္ကိုတေယာက္ မျမင္ဖူးခင္ကပဲ။ က်ေနာ့္အတြက္ေကာ သူ႔အတြက္ပါ အက်ံဳးမဝင္ဘူးေလ။ တကယ့္ နဖူးေတြ႕ဒူးေတြ႕ ေတြ႕လိုက္ရခ်ိန္မွာ ဘယ္လိုေနလဲ ဆိုတာပဲ အေရးႀကီးမယ္ ထင္ပါတယ္။ သူ႔ကို ေနာက္ထပ္ ခိုးၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူကလည္း က်ေနာ့္ကို ခုိးၾကည့္ ျပန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္လံုး ရီလိုက္ၾကတယ္။ သူလည္း ရင္ခုန္ေနတယ္ ထင္တယ္။

က်ေနာ့္ထက္ ၁၃ ႏွစ္တိတိ ငယ္တဲ့ ေကာင္မေလးကို က်ေနာ္ ဘယ္လို ဆက္ဆံရမလဲ။ ညီမေလးက က်ေနာ္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသေလာက္ မလွပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။ က်ေနာ္ သူ႔ကို ခ်စ္မိသြားၿပီလား ... ။ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ရဲ႕ ပထမဆံုးေတြ႕ဆံုခ်င္းက ေတာ္ေတာ့ကို ကဗ်ာမဆန္တာပါ။ က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္ကလည္း ေကာင္မေလးတေယာက္နဲ႔ ဘယ္လိုေနရာမ်ိဳးမွာ ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔ ေတြ႕သင့္တယ္ဆိုတာကို မသိေလာက္ေအာင္ တံုးတယ္ပဲေျပာရမလား။ ဒါေပမယ့္ ညီမေလးကေတာ့ ေပ်ာ္ေနပံုပဲ။ က်ေနာ္ဝယ္ေပးတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ဗူးကို အားပါးတရေမာ့ရင္း က်ေနာ့္ကို စကားေတြ ေဖာင္ေလာက္ေအာင္ ေျပာေနေလရဲ႕။ စဥ္းစားၾကည့္ေလ ... ခရီးေဆာင္အိတ္တအိတ္ ေဘးမွာခ်လို႔ အုတ္ခံုတခုေပၚမွာ ေဘးခ်င္းယွဥ္ထိုင္ရင္း စကားေျပာေနရတာ။ ေဘးမွာ ရထားက ဆင္းလာတဲ့ လူေတြက က်ေနာ္တုိ႔ကုိ အံ့ၾသသလိုၾကည့္ရင္း ျဖတ္ေလွ်ာက္ေနၾကတယ္။ ေတာ္ေသးရဲ႕ ဒီလုိ ႏိုင္ငံမ်ိဳးမွာမို႔ေပါ့။ လူေတြကလည္း မ်ားေသာအားျဖင့္ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ မရင္းႏွီးတဲ့ လူမ်ိဳးေတြေလ။

ေကာင္မေလးတေယာက္နဲ႔ စကားထိုင္ေျပာရင္း တစိမ့္စိမ့္ ရင္းႏွီးသြားတာမ်ိဳး ႀကံဳဖူးၾကပါသလား။ က်ေနာ္ကေတာ့ ညီမေလးနဲ႔စကားေျပာရင္း အဲလိုပဲခံစားရပါတယ္။ ညီမေလးက မ်က္လံုးေလး ေထာင့္ကပ္ၾကည့္လိုက္ခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္ရင္ေတြ ဝရုန္းသုန္းကားပါပဲ။ ျပန္ေတာ့မလား ညီမေလး လို႔ ေမးေတာ့ သူက ဟင့္အင္း အခ်ိန္ရေသးတယ္ေလတဲ့။ ဘာတခုမွမသိတဲ့ ညီမေလး။ က်ေနာ့္ရင္ေတြ ထိန္းမရသိမ္းမရ ခုန္ေနမွန္းသူတကယ္ မသိတာလား ... ။ ဟုတ္လိမ့္မယ္ သူ႔ကိုၾကည့္ရတာ ေအးေအး ေဆးေဆး သက္ေတာင့္သက္သာပဲ။ က်ေနာ့္ကိုလည္း ယံုၾကည္ထားလိုက္တာ ... အံ့ၾသစရာေတာင္ ေကာင္းေသးရဲ႕။ ညီမေလးေရ လူေတြကို အဲေလာက္မယံုနဲ႔ေလ။

ေနာက္မွ က်ေနာ္ျပန္ေမးၾကည့္ေတာ့ သူက လူတိုင္းကိုယံုမလား ကိုကို႔မို႔လို႔ေပါ့တဲ့။ ေျပာပံုကိုက က်ေနာ္က သူ႔ကိုဘာမွ မလုပ္ေတာ့မယ့္အတိုင္း။

ဘုမသိဘမသိ အူေၾကာင္ေၾကာင္ပံုစံနဲ႔ အဲဒီေကာင္မေလးကို က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္မိသြားပါတယ္။ သူ႔ကိုတည္းတဲ့အိမ္ပို႔ၿပီး အခန္းျပန္ေရာက္ခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဘာကိုမွ မစဥ္းစားႏိုင္ေတာ့ဘဲ ဖုန္းေခၚမိ တယ္။ ဘာေျပာတယ္ထင္ပါသလဲ။ ညီမေလးကို ကိုကိုခ်စ္တယ္ ... ။

ဟင္ ခုနကေတာ့ မေျပာဘူး။ ညီမေလးလည္း ကိုကို႔ကိုခ်စ္တယ္ေလ။ ညီမေလးတို႔က ခ်စ္သူေတြ မဟုတ္ဘူးလားတဲ့။ ဟုတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ေတြ႕ရမယ့္ရက္က ေနာက္ထပ္ ၄ ရက္ .. ဟင့္အင္း အဲေလာက္ေတာင္ေတြ႕ရပါ့မလား။ က်ေနာ္ကလည္း အလုပ္နဲ႔ ညီမေလးကလည္း ကိစၥေတြနဲ႔။

ကံၾကမၼာက က်ေနာ့္ဘက္မွာရွိတယ္ ထင္ပါရဲ႕။ ညီမေလးရဲ႕ ေလယာဥ္က နည္းနည္းေနာက္ဆုတ္ သြားေတာ့ က်ေနာ့္ အလုပ္ပိတ္ရက္နဲ႔ ျပန္ႀကံဳခြင့္ရလိုက္တယ္။ အဲဒီေန႔မွာ ညီမေလး ကိုိကိုနဲ႔ တေနကုန္ေနမယ္ လို႔ သူကေျပာရွာတယ္။

က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္က ခ်စ္သူေတြပါ။ ခုမွ ဆံုေတြ႕ရတဲ့ ခ်စ္သူေတြ။ ၿပီးေတာ့ နက္ျဖန္မွာ ခြဲခြာရေတာ့မယ့္ ခ်စ္သူေတြ။ ၿပီးေတာ့ တသက္လံုး ဘယ္ေတာ့ျပန္ေတြ႕မယ္ဆိုတာ မေျပာႏိုင္တဲ့ ခ်စ္ သူေတြေပါ့။

ျမန္မာျပည္ျပန္ေရာက္ရင္ ညီမေလး ရည္းစားထားေနာ္ လို႔ က်ေနာ္ကေျပာေတာ့ သူ စိတ္ေကာက္ တယ္။ က်ေနာ္တကယ္ေျပာတာပါ။ က်ေနာ့္ဘဝက ဘာမွန္းမသိဘူး။ ဘယ္လိုျဖစ္မယ္မသိဘူး ... ေစာင့္ပါလို႔ က်ေနာ္ မေျပာရက္ဘူးေလ။

ဥပုသ္ေစာင့္တဲ့က်ားမရွိဘူးတဲ့။ လူရိုးဆိုတာ သခ်ႋဳင္းကုန္းမွာပဲရွိတယ္တဲ့။ က်ေနာ္လူရိုးမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က်ားတေကာင္လည္း မဟုတ္ဘူး။ ေပးလာတဲ့ အခြင့္အေရးကိုမယူတဲ့အတြက္ က်ေနာ့္ကိုလူမိုက္လို႔ေျပာရင္ က်ေနာ္ လူမိုက္ပဲအျဖစ္ခံလိုက္ပါမယ္။ ညီမေလးရဲ႕ နဖူးေလးကို က်ေနာ္ ဖြဖြညင္သာ နမ္းလိုက္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ဘယ္ေလာက္ေမာပမ္းရလဲဆိုတာ က်ေနာ္ပဲသိပါတယ္။ ျပန္ေတာ့ေနာ္ ညီမေလး လို႔ဆိုလိုက္ေတာ့ ညီမေလးက မသိနားမလည္တဲ့ မ်က္လံုးေလးနဲ႔ က်ေနာ့္ကို ၾကည့္တယ္။ အဲဒီမ်က္လံုးေလးက ရထားႀကီးထြက္သြားတဲ့ထိ က်ေနာ့္ရင္ထဲမွာ က်န္ရစ္ခဲ့တယ္။

ညီမေလးရဲ႕ ေခါင္းက ဆံပင္ေလးေတြကို ဖြဖြပြတ္သပ္ခြင့္ ... ညီမေလးရဲ႕ လက္သီးဆုပ္ ေသးေသး ေလးကို က်ေနာ့္ရဲ႕ လက္ႏွစ္ဘက္နဲ႔ ျမဳပ္သြားေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ခြင့္ ... သူ႔ ခႏၱာကိုယ္ေသးေသးေလးကို လြင့္သြားေအာင္ထိ က်ေနာ့္ကိုယ္နဲ႔ ေဘးတေစာင္းတိုက္ၿပီး စေနာက္ခြင့္ ... အဲဒါေတြအားလံုး ၿပီးဆံုး သြားပါၿပီ။

ဟင္ လက္မွတ္ျဖတ္ဖို႔ ေမ့သြားၿပီ ကိုကိုေရ ဒုကၡပဲ လို႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ေျပာတဲ့ အသံေလးကို ဘတ္စ္ကားစီးတိုင္း က်ေနာ္ၾကားေနေတာ့မွာ။ ရထားမရွိေတာ့ရင္ တကၠစီစီးျပန္ကြာ ညီမေလးေပးမယ္ လို႔ေျပာတိုင္း က်ေနာ္ရင္ေမာခဲ့ရတာ။ တကယ္ေတာ့ တကၠစီဖိုးကုန္မွာေၾကာက္လို႔ မဟုတ္ဘူးေလ .. ညီမေလးနားမွာ ၾကာၾကာမေနရဲလို႔ ... ၾကာၾကာေနေလ ပိုတိုးၿပီးတြယ္တာမိေလ ျဖစ္မွာစိုးလို႔ပါ။ အဲဒါကို မသိဘဲ က်ေနာ့္လက္ကို မျဖဳတ္တမ္းဆြဲထားတတ္တဲ့ ညီမေလး ... ။ မျပန္ဘူးကြာ ဆိုၿပီး ဇြတ္ေပထိုင္ေနတတ္တဲ့ ညီမေလး ... ။ ကိုကိုက က်ားမဟုတ္ေပမယ့္ သူေတာ္စင္လည္း မဟုတ္ဘူး ညီမေလးရဲ႕ ... ၾကာရင္ခက္မယ္ ... ။

ပံုမွန္အလုပ္ဆင္းေနရေပမယ့္ က်ေနာ့္ေျခလွမ္းေတြ ေလးကန္ေနလိုက္တာ။ ထမင္းစားခ်ိန္ေတြမွာ က်ေနာ့္ဆိုင္ေရွ႕ သူေရာက္လာဦးမလား။ ဗိုက္ဆာၿပီကိုကိုရဲ႕ ၿပီးေသးဘူးလား လို႔ ခၽြဲခၽြဲႏြဲ႕ႏြဲ႕ လာေျပာဦးမလား ...။ ဆိုင္တံခါးကိုပိတ္ၿပီး ဆင္းလာတဲ့အခ်ိန္ ဘူတာထဲက လက္မွတ္ျဖတ္တဲ့ ေနရာမွာ ၿပံဳးၿပံဳးေလး ေစာင့္ေနတဲ့ သူ႔ကိုေတြ႕ရမလား။ မသိမသာထြက္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ဗိုက္ကို သူ႔လက္သီးေလးနဲ႔ ဖြဖြထိုးရင္း အဲဒီဗိုက္ႀကီးျပဳတ္ေအာင္လုပ္ ... အစားသိပ္မပုပ္နဲ႔ လို႔ မခ်ိဳမခ်ဥ္ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ လာေျပာဦးမလား ...။ ေခ်ာ့ကလက္ ဝယ္ေကၽြးပါ ကိုကိုရာ လို႔ေကာ ေျပာဦးမလား။ အၿမဲတမ္း ေခၽြးေတြရႊဲေနတတ္တဲ့ က်ေနာ့္နဖူးကို သူ႔လက္ကေလးနဲ႔ ျဖတ္ကနဲသုတ္ေပးဦးမွာလား။

အဲဒီေလာက္ ခ်စ္သြားလိမ့္မယ္လို႔ ထင္မထားမိလို႔ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ေလး အငိုက္မိသြားခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တို႔စေတြ႕တဲ့ေန႔က ထိုင္ခဲ့တဲ့ ဘူတာကအုတ္ခံုေလးမွာ က်ေနာ္တေယာက္ထဲ ေခ်ာ့ကလက္ တေတာင့္နဲ႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ထိုင္ေနမိတဲ့အခ်ိန္မွာ ... သူ ဘာမ်ားလုပ္ေနမွာပါလိမ့္။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းက ဒီမွာပဲဆံုးလိုက္သင့္ပါၿပီ။ ခက္တာက ဘယ္လိုမွ ေမ့ေပ်ာက္လို႔ မရ၊ လြယ္လြယ္ သေဘာထားလို႔ မရတာပဲ။ ျပင္းျပင္းထန္ထန္လြမ္းေနတဲ့ ဒီအခ်ိန္မွာမွ ဖုန္းက ဝင္လာတယ္။ ပရိုက္ဗိတ္နံဘာ တဲ့ ... ။ ေႏြးကနဲျဖစ္သြားတဲ့ ရင္နဲ႔ အတူ ဟဲလို လို႔ ထူးလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ... တဖက္က ကိုကို ေနေကာင္းလားဟင္ တဲ့။

က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ အငမ္းမရ စကားေတြ လုေျပာၾကတယ္ ... ။ ပင္လယ္ႀကီး ျခားေနေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ နီးနီးေလးျဖစ္သြားတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဇာတ္လမ္းက မၿပီးေသးဘူးဘဲ။ မဟုတ္ဘူး .. ခုမွ စတာ ထင္ပါရဲ႕။ အရင္ကလို မဟုတ္တဲ့ က်ေနာ့္ရင္ထဲကလာတဲ့အသံကို ညီမေလး ခံစားမိလားမ သိဘူး။ ကိုကို႔ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာေနတဲ့ ညီမေလးရဲ႕ အသံကလည္း ဟိုးအရင္ကလို မဟုတ္ဘဲ တကယ့္ကို သူ႔ရင္ထဲကလာတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ ခံစားလို႔ရေနတယ္။

တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ အေဝးႀကီးေပမယ့္ ခ်စ္လို႔ ရၾကသားပဲေနာ္။ ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့ ညီမေလး ကိုကိုျပန္ေခၚမယ္။ တလွည့္စီေခၚၾကမယ္ေနာ္ ... ။ ညီမေလးကို ကိုကိုခ်စ္တယ္ ... ။ လြမ္းတယ္ေနာ္။ ေစာေစာအိပ္၊ မွန္မွန္စား ... ။ ဒါပဲေနာ္ ညီမေလး။ မဟုတ္ဘူး ... ခနေလး ... ခ်စ္တယ္ သိလား။ လိမ္လိမ္မာမာ ေနေနာ္၊ ကိုကို႔ကို သတိရ။ ဒါပဲေနာ္ ...။ ခနေလးကိုကို ... ကိုကို႔ကို ညီမေလး ခ်စ္တယ္ .... က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ေနာ္ .. ဘီယာေတြ အရမ္းေသာက္မေနနဲ႔ဦး ... လြမ္းတယ္ သိလား ... ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ ...။ ဒါပဲေနာ္ ... ဟင့္အင္း ... ခနေလး .....ဖုန္းမခ်နဲ႔ဦး ... ။ ။

4 comments:

♥ Acacia ♥ said...

ေရာ္... အေနာ္လည္း အေနာ့္ခ်စ္သူကုိ လြမ္းသြားတယ္... မိုက္တယ္ ညီမေလးနဲ့ ရာသက္ပန္တူတူ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစရွင္

ဖိုးဂ်ယ္ said...

ျပန္လည္ဆံုစည္းႏိုင္ပါေစ။
က်ေတာ္ကို ညအိပ္မေပ်ာ္ေအာင္လုပ္သြားတာလားဗ်ာ
ေကာင္းလိုက္တဲ့ အေရးသားေလး
ရင္ထဲက တိုက္ရိုက္လာလို.လား
အကိုေရ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
အိုေအာင္မင္းေအာင္ေပါင္းရပါေစဗ်ာ

Anonymous said...

ညီမေလးနဲ႕ရာသက္ပန္ တူတူ ေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ပါေစ... ခညာ

yy said...

ဟဲလို .. . . . ၾကားလား . . .ဟဲလို . . . ဟဲလို. .. . . .. . . ၾကားလား . . . လိုဟဲ . . . ဟဲလုိ ေတြ . . . . .အမ်ားၾကီးပါေသးတယ္ေလဗ်ာ ဟားဟား ဟား ဟားဟား